Vad drömmde du inatt?

Zoltrix
14 september 2007 · 438 Inlägg

Själv så drömmde jag att mitt sportluftfilter va smutsigt....
Mycket roligare att drömma våta drömmar smile

John87 Stolt Volvoägare
14 september 2007 · 4 913 Inlägg

Zoltrix skrev:
Själv så drömmde jag att mitt sportluftfilter va smutsigt....

Då har det gått för långt tongue

Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar. Men när jag vaknar så tror jag att jag drömmer för jag hittar alltid en så fin flicka bredvid mig roll

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Sushikocken Sleeper
14 september 2007 · 3 084 Inlägg

haha vilken timead tråd drömde att man var på någon terroristläger och blev jagad av en terrorist, vilket var en naken snygg brud O,o fan va less man blev att man vakna av att det ringde... FAN! det är fan inte ofta man brukar drömma vanligtvis.

Senast redigerat av Sushikocken (14 september 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Android
14 september 2007 · 892 Inlägg

Drämde att bilen gick jäkligt bra och jag köre lite burns.. smile

...kan bero på att jag lyckades laga lite problem med bilen igår. big_smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Xarion
14 september 2007 · 76 Inlägg

Hehe drömde att jag var på ett psykhem... typ, och sen fick jag snacka med en psykolog. Som råka vara en kvinlig psykolog wink sen så vaknade man av klockan, exepsionell timing. Mvh //vic

Daaze Rent A Retard !
14 september 2007 · 674 Inlägg

jag drömde att jag kunde gå, det gör jag varje natt, vilket inte är så kul sad

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
marcus95
14 september 2007 · 6 Inlägg

Jag drömmde att jag hade en blå skyline och gjorde kopplingshugg i alla böjar=)

"Guss"
pippaaN
14 september 2007 · 987 Inlägg

Tror inte jag drömde ngt i natt, i och med att jag knappt sovit. somnade vid 06:00-06:30 någon gång, och så blev det upp och hoppa vid 07:45, jävla skola! hmm

i like it load
jerky "the real jerk"
14 september 2007 · 301 Inlägg

drömde om henne igen ....roll

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
Cascade
14 september 2007 · 264 Inlägg

Daaze skrev:
jag drömde att jag kunde gå, det gör jag varje natt, vilket inte är så kul sad

Lider med dig, måste va fruktansvärt... Kommer du någonsin att kunna gå igen? Läste din pres. Kämpa på!

Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
ghost_boy83 CREW
14 september 2007 · 2 594 Inlägg

drömmde inget i natt låg och grubblade om ersättning från försäkringskassan sad

bmx
14 september 2007 · 7 100 Inlägg

drömde inte i natt!bråkade med grannen ist!han spelade tokhögt mitt i natten,så ja gick ner och sa ått han!men då säger han att JAG ska sänka musiken för att han försöker och sova och att han skulle ringa polisen!han ska att kl var kl 10,fast de var halv 2 på natten!

han är alkholist och finländare,så man fattar nada när han snackar!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
EvolutionIII
15 september 2007 · 459 Inlägg

Sushikocken skrev:
haha vilken timead tråd drömde att man var på någon terroristläger och blev jagad av en terrorist, vilket var en naken snygg brud O,o fan va less man blev att man vakna av att det ringde... FAN! det är fan inte ofta man brukar drömma vanligtvis.

så ere alltid å inte fan  lyckas man somna om å hamna in på samma dröm igen

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
15 september 2007 · 270 Inlägg

Har inte kommit ihåg att jag drömmtt/har inte drömmt (hur böjer man detta ord -dröm-?)
sedan den 22/8...Då en i hockeylaget jag tränar frontalkrockade sin moped med en lastbil.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Ju-Photo
15 september 2007 · 25 Inlägg

drömde att jag sprang i trappor från snuten 
sen helt plötsligt var jag i ett gammalt slott med galler dörrar  sen såg jag min tjejkompis naken  gående inne i slottet
sen avknade jag    Faan åxå

Photographers are violent people. First they frame you, then they shoot you, then they hang you on the wall and just stare at you .
http://www.draken.me/
Audi A5 Sportsback "Åhdy" (2011)
Merclone Leg. Spådam
15 september 2007 · 816 Inlägg

Det kan jag inte berätta, då slår min Dam mig :S

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Majzzen
15 september 2007 · 177 Inlägg

Drömde att en kille som är lite speciell hade flyttat till huset mittemot mig roll och han hade köpte en grå volvo 740 som har var väldigt stolt över, ingen aning om varför jag drömde att han köpte det tongue

Senast redigerat av Majzzen (15 september 2007)

Daaze Rent A Retard !
15 september 2007 · 674 Inlägg

Cascade skrev:

Daaze skrev:
jag drömde att jag kunde gå, det gör jag varje natt, vilket inte är så kul sad

Lider med dig, måste va fruktansvärt... Kommer du någonsin att kunna gå igen? Läste din pres. Kämpa på!

Mvh Kristoffer

tackar smile ang det andra så, nejj sad

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Alecci
15 september 2007 · 2 014 Inlägg

Vete fasen om man vågar avslöja sina drömmar här, risken är väl att man blir betraktad som ett psykfall i förnekelse... Men vi tar en mild dröm som jag lyckats komma ihåg då. Varning för långt inlägg...

Alecci skulle åka och hälsa på sin kusin Johan som bor i en annan stad. Så jag tar mopeden (!) och kör dit. Jag struntar naturligtvis i hjälm och mitt långa hår fladdrar i vinden. När jag kommer hem till Johans föräldrar visar det sig att han glömt bort mitt besök och har gett sig iväg för att fiska. Jag får vart han är och fiskar, och beslutar mig för att ta mig dit, till fots. Tilläggas ska, att Johans föräldrar bor på landet. Jaja, jag ger mig iväg mot Johans fiskeställe i alla fall.

Färden dit går genom diverse industriområden, militärförläggningar och en och annan inhägnad fruktträdgård med tillhörande, eh, mycket skumma vaktdjur. Kommer inte längre ihåg det hela i detalj, men färden kan jämföras lite med en James Bond- eller Indiana Jones-film om man tar bort alla som skjuter efter en. På ett industriområde, precis efter att jag klättrat över ett jättehögt stängsel, så stöter jag på min gamla högstadielärare i SO-ämnen, vi kan kalla honom RoSe.

RoSe är tydligen också ute efter min kusin, och han hittar dessutom i området. Efter lite vidare äventyr så möter vi Johan på en liten asfaltsväg djupt inne i en skog... I sällskap med diverse polare från olika stadier i mitt liv! Fångsten han/de har fått är till yttermera visso inte fisk, utan grillkorv! RoSe läxar upp Johan och talar om att korv inte går att fiska ur en sjö, och att det dessutom är radioaktivt. Man bör därför snusa korv, inte äta den. Följaktligen avböjer jag Johans erbjudande att delta i grillning och inmundigande av korv, hoppar in i en van av typ kidnappningsmodell och kör besviken hem tillsammans med två tjejer som redan satt i vanen när jag hoppade in i den.

När jag kommer hem ligger det en broschyr på mitt vardagsrumsbord i min lägenhet, som beskriver hur forskare har upptäckt att katthuvuden visst kan fortleva utan resten av kroppen, men att de då blir aggressiva och att tvingas utveckla ben av samma material som deras ögon består av. Det finns även en bild i broschyren på hur dylikt katthuvud ser ut, och det var ingen vacker syn. Trots att jag är ensam i lägenheten, så spolar det på toaletten ett flertal gånger medan jag läser nämnda broschyr. Där tar det tvärt slut.

När man läser ovanstående ska man veta:

* Det var cirkus 10 år sedan jag senast körde moped, äger dock fortfarande mopeden i fråga.
* Det var ungefär 10 år sedan jag klippte av mitt långa hår.
* Johan bor i Nässjö, och det var ungfär 10 år sedan han flyttade ifrån sina föräldrar.
* Johan hatar att fiska och är dessutom allergisk mot fisk.
* Det är lite mer än 12 år sedan jag gick ut högstadiet.
* RoSe är numera ungefär 75 år gammal.
* Jag gick i högstadiet i Gränna, där RoSe fortfarande bor.
* RoSe och Johan har mig veterligen aldrig haft någon kontakt, med tanke på deras bostadsorter och ålderskillnad.
* Jag och Johan har aldrig haft några gemensamma kamrater, även om vi lärt känna vissa .
* Det finns inte vare sig industriområden eller militäranläggningar i området där Johans föräldrar bor (mitt ute på landet utanför Sävsjö).
* Fruktträdgårdar är oftast inte inhägnade, och mig veterligen har de ytterst sällan stäppvaraner, ekorrar och rullstolsbundna badvakter som vaktdjur.
* Jag har inget emot katter, men det var länge sedan jag hade någon själv (15 år?)
* Jag har ägt stäppvaraner, men inte ekorrar.
* Jag har aldrig kört en van, än mindre av kidnappningstyp.
* Lägenheten jag i drömmen bodde i, sålde jag för 6 år sedan.
* Jag har aldrig stulit något fordon, och framförallt inte med folk i.

Som sagt, med risk för att bli förklarad vara ett psykfall... Detta var en av de mildare drömmarna, som jag kanske hade för 1-2 veckor sedan. Funderat lite grand över den, men utan resultat. Drömtydare efterfrågas, kom? big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Akka
15 september 2007 · 1 174 Inlägg

massa jävla skit men ett var att jag skjöt en polare i ryggen :S (med en pistol)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang