2722
Sök

Opel Corsa Swing

3 Inlägg
20 oktober 2005
Trådstartare
Gå in på mitt garage och kolla min bil wink Kommentera gärna !!! xD

***Lagt upp några fler bilder nu smile kolla ***
Senast redigerat av Johan_Beck (27 oktober 2005)

196 Inlägg
20 oktober 2005
Opel är alltid opel kunde de inte valt en calibra i sådana fall eller någon mer stylings vänlig som t.ex. Audi A4, Golf 4 eller Audi Coupé. Fast fälgarna är jävligt nice smile

Permanent Solutions to Common Problems!
http://www.hitman.us/main.html

62 Inlägg
21 oktober 2005
Fan va alla jävlar ska klaga på Opel! Och välja "mer stylingvänlig bil". Hur kul är det? Man ska sticka ut från mängden(inte för att jag gör det)
Men din Corsa är grymt rå....Fortsätt så!!!

Mvh Berrra

3 Inlägg
22 oktober 2005
Trådstartare
Tack så mycket Berrra! kunde inte säga det bättre själv !!!!!!! (= O defuncta om du bara har spy saker o skriva om min bil så kan du lägga ner't !

62 Inlägg
24 oktober 2005
Man är rätt trött på att höra skit om Opel. De flesta som snackar har dessutom aldrig ens suttit i en Opel utan bara säger om vad dem hört från andra. Har själv varit inne på att köpa Corsa att snygga till och ha som billig pendlarbil men har ej råd just nu när man inte har jobb. Men när jag får jobb ska det byggas Opel smile Ha det gott!

3 Inlägg
24 oktober 2005
Trådstartare
*Berra .. hehe ok smile jo jag tycker faktiskt opel e rätt fräna xD o jag stör mig på alla som säger att dom e fula och ekliga o köra ! serri ,, min e skit sköna att köra plus att den går billigt som attan ! big_smile

klabbarpan
3 041 Inlägg
19 januari 2007
Opel är inte skit, faktiskt några av de bästa bilarna jag åkt i! Krånglar sällan och billiga reservdelar. Jag menar hur jäkla unik är en volvo 740?

Sök