undra om de är mindre socker i trocaderon från vasa än coca-cola har fått för mig de men vet inte varför....tror de va nästa vecka jag ska till tandläkarn då får man se hur pass tänderna ser ut av alla sena nätter med dricka
Senast redigerat av xorox_88 (18 september 2007)
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Är inte såå farligt att dricka det om man ser det ur Kcal perspektiv.. Apelsinjouice har så gott som samma mängd kcal o kolhydrater. Nackdelen e att coca förbränns så gott som med en gång och blodsockret far i toppen! Vilket stör hela matsmältningen och förbränningen..
Är inte såå farligt att dricka det om man ser det ur Kcal perspektiv.. Apelsinjouice har så gott som samma mängd kcal o kolhydrater. Nackdelen e att coca förbränns så gott som med en gång och blodsockret far i toppen! Vilket stör hela matsmältningen och förbränningen..
+ att apelsin juice innehåller en massa vitaminer Vilket är bra
Shit va mycke ni dricker, kan ju undra hur "stora" ni är, elelr hur "många" tänder ni har kvar
Klipper väl 1.5-3liter om dagen, angående storleken så försöker jag gå upp lite lagom fort.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
drack 1,5 -2 liter cola varannan dag förr, nu nere på kanske 4 liter i veckan max..kör på helgen framför tv´n istället för krogen men tror inte skiten är nått vidare, sen blir ja pissenödig så fort ja tagit en klunk numera :S