4309
Sök

Vanligaste avataren på garaget

19 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
Måste nog vara VW loggan eller vad säger ni? Smart alla killar som har en tjej som avatar = en massa fler besökare och antal röster big_smile

1 120 Inlägg
18 september 2007
min smile haha skoja tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

2 594 Inlägg
18 september 2007
WestholmA4T skrev:
Måste nog vara VW loggan eller vad säger ni? Smart alla killar som har en tjej som avatar = en massa fler besökare och antal röster big_smile

håller me varför har ni killar brudar på sina avtar är det för att få mer röster???

3 722 Inlägg
18 september 2007
dom som har en tjej som avatar är antigen singlar som är i stort behov av en tjej eller så är det just för att fler ska komma in på deras sida.

Tomten
1 065 Inlägg
18 september 2007
Digital_Kicker skrev:
dom som har en tjej som avatar är antigen singlar som är i stort behov av en tjej eller så är det just för att fler ska komma in på deras sida.

tror nå på att dom vill att flera ska in på sidan

Väghyvel
252 Inlägg
18 september 2007
Tomten skrev:
Digital_Kicker skrev:

dom tror väl att dom får bättre röster!

fast ven vet det kanske är deras manliga innre dom har på avataren...

SOS-Racing
514 Inlägg
18 september 2007
Tomten skrev:
Digital_Kicker skrev:

Låter som det skulle kunna bero på något sådant. Jag kikar då aldrig på avatarer utan mer på vad folk har för bilar, det är ju det man är intresserad av när man hänger här.

Dieselgypsy
538 Inlägg
18 september 2007
Gäller då min avatar som en tjej? Hon är ju näck?

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Sök