Jajjemensan.! nu ahr ajg varit till garaget och fått ordning på bilen.. huven ahde juh som sagt gått i baklås.. men idag så la ajg mig under bilen och bankade uta bara fan och så ploppade de till sen ställde ajg in huv låset
så NU går de att öppna
ja där står bettan med gapet öppet
Började även slipa bort rost han bara spackla ena fläcken på dörren.. klockan rann bara i väg så ajg var tvungena tt springa till bussen men lite spackling blev de och slipning.
mja ska abra slipas till de där sen äre fint
också bytte ajg ut de sista av beiga inredningen Mot svart
ja lilla rutans klädsel blev bytt mot de hära riktigt nöjd nu
så nu mera är allt svart i bilen iaf så gott som..
sen tog jag tag i lite av ljudet. fick en briljant ide.. har juh ett litet hål där i mitten av baksätet och en jävla massa högtalare har ajg.. så jag fantiserade lite och eventuellt blir de om jag vill kapa ur 2 hål i plåten där högtalarana sitter på kortet så man får dit rygg stödet.. testade med en av 6*9orna som jag sattefast i hålet där och drog för ryggstödet. och de lät jaktiskt bra. skönt var de också frö ryggen
haha ja i dedär hålet sitter de just nu en 6*9" men sådär var fantasin. kapa ur där högtaslaran sitter och sätta fast dom fin fint men frågan är hur mkt bättre ljudet blir de lät förvånadsvärt bra när 6*9"arn satt där. mera bas i dom här gas 6.5orna
ja. de var väll vad jag ahnn med att fotografera idag.. nästa gång ska ajg spackala igen där jag började slipa lite.. ska slipa klart där sen så är de spackel och grund färg på ska även präva göra kalrt för baslådan också så jag får till de
höger framskärm
så nästa gång blir de att fortsätta med de sen ska ajg och "beemern" koppla in alla mätare så de funkar och blir riktigt gjort.. på Återseende
Vadå "riktig" glt din fan? Vi ska nog tävla nån gång du och jag..
Till topic: så du menar att du ska ha högtalarna bakom ryggstödet? Inte risk för att nån eller några oförsiktiga klämmer sönder dem då?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
sejer bara 740 glt 16v finare en din betre en din dryg jag är sug på den du
ha ha inget ila menat blir såkert bra en dag
Om du menar att det är jag som är dryg så är jag bara det mot Hokkee. BARA mot honom...för honom känner jag
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag fattar inte vart han har tagit vägen nu den här som skulle ordna stolarna. Men jag har en annan fråga åt dig. Hur mycket ska du ha för en av dina beiga stolar?
Jag fattar inte vart han har tagit vägen nu den här som skulle ordna stolarna. Men jag har en annan fråga åt dig. Hur mycket ska du ha för en av dina beiga stolar?
ja du får väl köpa om dom kan vara till någon nytta. vill väl ha 100:- stolen..
Lovet har varit lugnt inte blivet någe bil mekande inte.. men de kommer de kommer..
Lovet har varit lugnt inte blivet någe bil mekande inte.. men de kommer de kommer..
Få se...förarstolen...den var kass va eller hur var det..?
mjoo förarskolen är lite sne men den funkar juh.. inge fel på den..
mjoo förarskolen är lite sne men den funkar juh.. inge fel på den..
Hur menar du med sne? Funkar...äsch..vi tar det via pm i stället...eller irl
kommer även eventuellt bli att jag köper mig en till bil om ekonomin klarar det.. förhoppningsvis en volvo 242 eller 244 årsmodell 75-78..
är väl framtidsplanerna just nu och hitta en turbo motor och börja bygga
Skaffa dig en Amazon istället. Mycket lättare än en 240 och så är den godkänd för 150hk om man har skivbromsar. Det är som en Volvo 240 med 190-195hk ungefär om man ser till hk/viktförhållandet...
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)