Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.
BoBBa72 skrev:Hej kompis!Ska bli kul att se vad hon går för nästa säsong.Hoppas den viner skönt Prochargern för min Vortech är knäpptyst
CarpeDiem skrev:Hur går det, Masterworks? Nåt nytt om projektet //CarpeDiem
KingWS6 skrev:Är bilen klar eller? What's up!?
KingWS6 skrev:Det var då en seg kompressor ... det blir nog inga bra strip-tider med den installerad! hehe
Masterworks skrev:KingWS6 skrev:Det var då en seg kompressor ... det blir nog inga bra strip-tider med den installerad! hehe Hehehe... Nää, men det beror nog snarare på att den drar sönder lådan! Den e på impeller byte i Usa, men jag hoppas att den kommer i Mars iallafall!
FreddeK skrev:tigger till mig en åktur redan nu=)
KingWS6 skrev:Masterworks skrev:KingWS6 skrev:Det var då en seg kompressor ... det blir nog inga bra strip-tider med den installerad! hehe Hehehe... Nää, men det beror nog snarare på att den drar sönder lådan! Den e på impeller byte i Usa, men jag hoppas att den kommer i Mars iallafall!Inge elmia då?
CarpeDiem skrev:Härligt att höra ju Kompressorn måste vara monterad innan säsongen börjar men det fixar du //CarpeDiem
CarpeDiem skrev:Håller tummarna för det //CarpeDiem
CarpeDiem skrev:Jag tigger en åktur Var ju roligt sist när vi drog till Södertälje-träffen förra säsongen //CarpeDiem