3899
Sök

Laser inc = Noobs

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
hahaha shit man.
Var på Gamle port i kära Göteborg
Stod i baren o beställde 2 st stora starka. Sen hör jag en massa jävla liv från alla från dansgolvet o tänkte va fan är detta nu då.
Då står Laser inc där o showar o alla blir svin glada typ. O jag tänkte herregud nej.
Det värsta var ju att dom körde playback typ. Dom bara stog där o mimade o dansa lite hit o dit. Hur fan kan man med. Tänk te.x E-Type har data röst men visst fan vågar han sjunga LIVE för det o stå för den han e. Hahahaha
Det var allt tongue
`Dom borde heta Fjortis inc
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (23 september 2007)

C H E V R O L E T <3

55 Inlägg
23 september 2007
han gillar inte trance/techno helt enkelt
och eftersom de gjorde ett dåligt framförande tyckte han det var passande att kalla dom för något annat än Laser Inc

Miklen
23 september 2007
..stackare smile

Son Of Murphy
782 Inlägg
23 september 2007
Ett band må vara fjortis, men att kalla någon "noob" är nog ännu mer fjortis! Iaf i mina ögon

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

4 571 Inlägg
23 september 2007
Mankan1978 skrev:
Ett band må vara fjortis, men att kalla någon "noob" är nog ännu mer fjortis! Iaf i mina ögon

Sant så sant

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
joo. Men står för allt. Ps gillar techno/Trance. Men domma är ju helt otroliga att dom blitt kända ju,.,
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (23 september 2007)

C H E V R O L E T <3

Opelfreak
431 Inlägg
23 september 2007
gillar också techno men laser inc är nog ett riktigt bottenskrap!

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095

1 703 Inlägg
23 september 2007
Aaah, då har jag fått aningens mer kött på benen.

Får väl erkänna att jag anser att trance och liknande epilepsiframkallande musik bör hållas på avstånd!

2 751 Inlägg
23 september 2007
johan89 skrev:
gillar också techno men laser inc är nog ett riktigt bottenskrap!

håller med 100Procent, det är inte techno det är ren fjortis musik

Who Djaa bless no man curse

Fotograf
1 319 Inlägg
23 september 2007
dansband ska det vara.. annars så är det inte bra...

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

RS
886 Inlägg
24 september 2007
Children-Of-Bodom skrev:
hahaha shit man.
Var på Gamle port i kära Göteborg
Stod i baren o beställde 2 st stora starka. Sen hör jag en massa jävla liv från alla från dansgolvet o tänkte va fan är detta nu då.
Då står Laser inc där o showar o alla blir svin glada typ. O jag tänkte herregud nej.
Det värsta var ju att dom körde playback typ. Dom bara stog där o mimade o dansa lite hit o dit. Hur fan kan man med. Tänk te.x E-Type har data röst men visst fan vågar han sjunga LIVE för det o stå för den han e. Hahahaha
Det var allt tongue
`Dom borde heta Fjortis inc

Låter ju ändå som att dom lyckades då, eftersom alla blev svinglada ;D

Focus RS

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
24 september 2007
Är väl som all eurotrance, skitmusik som gör att alla tror att techno/trance är skit. Finns ju så otroligt mycket olika sorters trance. Så personer som t ex henkebenke (inget illa menat mot dig nu alltså) som bara hört 1% av den trance som finns tror att all trance är skit. ;\

Whine whine!

Sök