hahaha shit man. Var på Gamle port i kära Göteborg Stod i baren o beställde 2 st stora starka. Sen hör jag en massa jävla liv från alla från dansgolvet o tänkte va fan är detta nu då. Då står Laser inc där o showar o alla blir svin glada typ. O jag tänkte herregud nej. Det värsta var ju att dom körde playback typ. Dom bara stog där o mimade o dansa lite hit o dit. Hur fan kan man med. Tänk te.x E-Type har data röst men visst fan vågar han sjunga LIVE för det o stå för den han e. Hahahaha Det var allt `Dom borde heta Fjortis inc
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (23 september 2007)
han gillar inte trance/techno helt enkelt och eftersom de gjorde ett dåligt framförande tyckte han det var passande att kalla dom för något annat än Laser Inc
hahaha shit man. Var på Gamle port i kära Göteborg Stod i baren o beställde 2 st stora starka. Sen hör jag en massa jävla liv från alla från dansgolvet o tänkte va fan är detta nu då. Då står Laser inc där o showar o alla blir svin glada typ. O jag tänkte herregud nej. Det värsta var ju att dom körde playback typ. Dom bara stog där o mimade o dansa lite hit o dit. Hur fan kan man med. Tänk te.x E-Type har data röst men visst fan vågar han sjunga LIVE för det o stå för den han e. Hahahaha Det var allt `Dom borde heta Fjortis inc
Låter ju ändå som att dom lyckades då, eftersom alla blev svinglada ;D
Är väl som all eurotrance, skitmusik som gör att alla tror att techno/trance är skit. Finns ju så otroligt mycket olika sorters trance. Så personer som t ex henkebenke (inget illa menat mot dig nu alltså) som bara hört 1% av den trance som finns tror att all trance är skit. ;\