3861
Sök

Starta fjortis.org istället kanske ?

274 Inlägg
24 september 2007
Girlie Girl skrev:
man undrar ju faktiskt vad tjejer här på garaget som bara har halvnakna bilder på sig själva i galleriet, INGEN EGEN BIL, inga inlägg i forumet och inga skrivna kommentarer på bilar gör här egentligen. Dom är ju sååå bilintressserade står det ju om dom.

Mmm DET har jag också funderat på.... roll

383 Inlägg
24 september 2007
http://www.garaget.org/gallery/archive/14508/159791_6ibzex.jpg
Äsh...här tjejer...och killar.. se å lär wink haha

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
24 september 2007
Hahahahahhahha

C H E V R O L E T <3

55 Inlägg
24 september 2007
herregud, skrämde ihjäl mig med den bilden :p
nu får någon snabbt leta upp en bild med tjejer istället så man blir normal wink

68 Inlägg
24 september 2007
Där ja wink

383 Inlägg
24 september 2007
Johanna_E46 skrev:
Där ja wink

haha..ja visst är de underbart.. tänk om fler killar visa upp sej själva och sin bil istället för frugan sin wink  *lol*

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

892 Inlägg
24 september 2007
cutlass skrev:
Johanna_E46 skrev:
Där ja wink

haha..ja visst är de underbart.. tänk om fler killar visa upp sej själva och sin bil istället för frugan sin wink  *lol*

Helt rätt!
Det är väl 2000-talet, så lite jämställt ska det väl vara. Ska det vara brudar och bilar för killar, ska det ta mig fan vara killar och bilar för damerna här. wink

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
24 september 2007

endast för alla killar som vill bli Normala efter den där bilden med snubbar som tvättade bilen.. här kommer the revenge!tongue

PS:

KÄNSLIGA TITTARE BÖR TITTA BORT! (för er som inte gillar lite lätt klädda babes!)

DS!
Senast redigerat av Malm3n (24 september 2007)

Team Insane Racing

1 277 Inlägg
24 september 2007
Varför kan inte brudarna visa mer?...allt man gillar på ett ställe smile brudar och bilar....

7 120 Inlägg
24 september 2007
Malm3n skrev:

endast för alla killar som vill bli Normala efter den där bilden med snubbar som tvättade bilen.. här kommer the revenge!tongue

PS:

KÄNSLIGA TITTARE BÖR TITTA BORT! (för er som inte gillar lite lätt klädda babes!)

DS!

Tack! Känns så mkt bättre nu. hahaha. lol

tysk.
592 Inlägg
24 september 2007
Äh, dom som klagar är bara avundsjuka för att tjejerna får mer kommenterar och röster smile

12 086 Inlägg
24 september 2007
Varför klaga?
Om de nu dyker upp nån fräsh pingla mellan alla bilar är iaf inte jag den som klagar.
Känns jävligt överdramatiserat..

12 086 Inlägg
24 september 2007
Malm3n skrev:

PS:

DS!

lr så tittar man på porr, slipper de gå så fort så man hinner uppfatta något! wink

Nknn
24 september 2007
Fjortis.org? Den enda som tenderar till att vara fjortis här är du tsdi... väx upp!

the greatest
121 Inlägg
24 september 2007
cutlass skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/14508/159791_6ibzex.jpg
Äsh...här tjejer...och killar.. se å lär wink haha

HAHAHAHAAHAHAHa:lol:

The Mödd

the greatest
121 Inlägg
24 september 2007
Malm3n skrev:

PS:

DS!

den tackar vi för:P

The Mödd

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
24 september 2007
Girlie Girl skrev:
man undrar ju faktiskt vad tjejer här på garaget som bara har halvnakna bilder på sig själva i galleriet, INGEN EGEN BIL, inga inlägg i forumet och inga skrivna kommentarer på bilar gör här egentligen. Dom är ju sååå bilintressserade står det ju om dom.

Säger inte att de är "polska luder" som någon tidigare i tråden jämfört med.
MEN den gamla termen "plåtluder" vet nog de flesta vad den innebär.

För övrigt tycker jag för egen del det vore intressant att det handlade mer om bilar på garaget.org och inte privata annonskampanjer för så flickor som behöver öka sitt självförtroende genom utvik på en bilsajt.

MERA bilar, mera plåt, mindre naket.
Naket kan man se på internets alla rena porrsajter, jag surfar på garaget för bilarnas skull !!

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

2 Inlägg
24 september 2007
Klart grabbar lägger ihop två saker dom gillar, bilar och brudar. Och lika så gör jag, vad är bättre en snygg grabb i en snygg bil men sportfilter och dumpventil wink inte något jag kan komma på.. tongue

Se Allas Avundsjuka Blickar..

55 Inlägg
24 september 2007
nu kan man somna iaf wink

186 Inlägg
24 september 2007
vet inte riktigt vart ja står i denna diskution...men..ja e nog både för och emot..ja förstår vad trådskaparen syftar på..å blir rätt less på sånt åxå..samtidigt som ja inte förnekar att de e helt okej me brud-bilder emellanåt...men dendär videon...vafan..dom tvättar sej själva mer än bilen...hade ja vart han så hade ja åkt vidare till en riktig tvätt...eller..kanske svårt att hitta en sån i öknen...wink

Sök