hehe, nu blev jag också sugen på att beställa därifrån. Är det verkligen så billigt? Det tillkommer inga avgifter? Står på sidan att frakten ingår, ända till dörren eller? MVH
Beställde däck i fredas, plockade upp de på postkontoret idag, eftersom ingen va hemma då de skulle leverera däcken till adressen. Klockrent och snabbt, billigt!
De e som i alla trådar.. Endast fackfolket som har klagomål på en stor konkurent..
Själv får jag mina däck pålagda och balanserade gratis på en BMW verkstad.. så där kostar de inget extra.. Alla däckmagare i världen får gärna kursa för mig..
De e som i alla trådar.. Endast fackfolket som har klagomål på en stor konkurent..
Själv får jag mina däck pålagda och balanserade gratis på en BMW verkstad.. så där kostar de inget extra.. Alla däckmagare i världen får gärna kursa för mig..
Håller med. Ska man köpa ett Hankook 225/45 17 eller liknande däck som är helt ok får man betala 500-600 kr i USA. Så egentligen när man betalar strax under 1000-lappen för ett liknande däck på internet så är det inte jätte billigt och förmodligen inte Kina kopior.
Och när man kommer med sina däck till däckfirman som man har köpt på internet så ska dom ha 1000 kr för att kränga på 4 st. Det dom inte fattar är ju att man går till nån annan som har anpassat sig för det faktumet att folk köper sina däck på internet gör det för några hundralappar istället.