Mekgarage Örebro?

Der_Richter
4 oktober 2007 · 34 Inlägg

Tjena. Funderade på om man skulle försöka hyra ett stort mekgarage i Örebrotrakten... Gärna med en lyft eller i värsta fall ett par "jackstands".

Någon som vill vara med att dela? På fem personer blir det inte så dyrt...

camaro67 Meister
4 oktober 2007 · 6 763 Inlägg

Finns nog en hel del som är med på en sån sak. Tyvärr tror jag inte att du hittar så många här. Men det är nog rätt många runt 40-45 som sysslar med jänkare som letar. Vet att de va några som hade under friskis och svettis innan dom rev, och dom hade problem med att hitta nytt efter det

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
HereComesTrouble Livsnjutare
4 oktober 2007 · 1 707 Inlägg

Jag är iallefall grymt intresserad tongue

Der_Richter
4 oktober 2007 · 34 Inlägg

camaro67 skrev:
Finns nog en hel del som är med på en sån sak. Tyvärr tror jag inte att du hittar så många här. Men det är nog rätt många runt 40-45 som sysslar med jänkare som letar. Vet att de va några som hade under friskis och svettis innan dom rev, och dom hade problem med att hitta nytt efter det

Är du själv intresserad? Vore spännande intressant att se den där gammeljänken från "insidan" smile

För övrigt kollade jag en lokal förut. 5000 kronor/månad med värme. Plats för 6-7 bilar. Men med 5 bilar blir hyran rimlig. Jag har en hel hög jack-stands och verktyg som kan placeras där för allas trevnad. Vore ju bra.

Raggat lite mer folk också. Får se.

bluelight turboabstinens
2 december 2007 · 442 Inlägg

Blev det något av? Till nästa sommar kommer jag förmodligen att vara intresserad av delning.

ocertifierad klåpmekare
Charles_ Är nog fan bara bitter..
2 december 2007 · 365 Inlägg

Jag och en till 200sx ägare skulle vara intresserade hör av dig om det blir något av det! smile

Pain is temporary, Glory last forever.
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
5 december 2007 · 443 Inlägg

Charles_ skrev:
Jag och en till 200sx ägare skulle vara intresserade hör av dig om det blir något av det! smile

Är oxå intresserad:)

The Black Ghost
Super_Micke Bildrulle
20 december 2007 · 499 Inlägg

Helt klart intresserad, vore skönt att kunna åka in till ett garage och småskruva lite då och då.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Phaetoon
20 december 2007 · 8 156 Inlägg

Ni är ju hur många som helst. Bara att ge varandra era nummer och sen låta någon av er stå för kontraktet?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang