4319
Sök

Bilder: sex tankningar med nya BMW M3 på 24 h :D

657 Inlägg
5 oktober 2007
Trådstartare

Teddan
2 495 Inlägg
657 Inlägg
5 oktober 2007
Trådstartare
Näe; mmm

Teddan
2 495 Inlägg
5 oktober 2007
fy fan är verkligen vill ha känslor på nya M3an .. å snart så komemr dne ju komma i 4dörrars utförande.

tänk om den kommer som touring , då kan jag dyrt och heligt lova att jag skall göra allt på hemma plan för att övertala sambon till att vi behöver en ny hundbil....

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

dARKiE
5 031 Inlägg
5 oktober 2007
Han som pratar i filmen är väl han som pratar i Getaway testerna? Pinsamt att lyssna på så jobbig röst och dålig engelska. Men om man stänger av öronen från hans röst så tycker jag bilen verkar riktigt häftig och snabb!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Slide in, Burn out
91 Inlägg
5 oktober 2007
Darkie skrev:
Han som pratar i filmen är väl han som pratar i Getaway testerna? Pinsamt att lyssna på så jobbig röst och dålig engelska. Men om man stänger av öronen från hans röst så tycker jag bilen verkar riktigt häftig och snabb!

Nepp, det är ej samma person.

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?

BMW-328I
5 oktober 2007
r-ted skrev:
fy fan är verkligen vill ha känslor på nya M3an .. å snart så komemr dne ju komma i 4dörrars utförande.

tänk om den kommer som touring , då kan jag dyrt och heligt lova att jag skall göra allt på hemma plan för att övertala sambon till att vi behöver en ny hundbil....

Den ska väl komma som touring har jag för mig?

Smålänning
7 887 Inlägg
5 oktober 2007
Den va inte dum. Det smyggaste BMW har gjort sen dom bytte tema på bilarnas design.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

333 Inlägg
5 oktober 2007
Trevligt reportage.
Är det bara jag eller ser M3an nästan större ut än M5an?

657 Inlägg
5 oktober 2007
Trådstartare
lol Det är itne ngn med i GIS här, finsn filmer utan GIS är inblandade big_smile

Svengelskan är bra, lär mig gärna var engelskan är fel smile

Filmen var från en kortare test, fler filmer utan svengelska kommer.

Darkie skrev:

657 Inlägg
5 oktober 2007
Trådstartare
Det är den itne men på bilderna ser den enorm ut :S

yakozan skrev:
Trevligt reportage.
Är det bara jag eller ser M3an nästan större ut än M5an?

Miklen
5 oktober 2007
Asså ja gillar den.. Men för i &#¤&# ja kanske inte är bäst på att fota men vafan va det.. Riktigt gräsliga bilder förstörde ju hela skiten :S

Avstängd
653 Inlägg
5 oktober 2007
krockad merceders:  "Yes, there are very bad drivers and carowners in Sweden as well..."

HHMM roll

Jag har rätt i vad jag än säger.

657 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
big_smile Jag la ner tid på att köra bilen itne fotografera big_smile big_smile

Miklen skrev:
Asså ja gillar den.. Men för i &#¤&# ja kanske inte är bäst på att fota men vafan va det.. Riktigt gräsliga bilder förstörde ju hela skiten :S

Hopplare
104 Inlägg
9 oktober 2007
Och efter köpet av sin M3 så hade han bara råd att äta på Mcdonalds tongue

Lika lyckat som Melle mels comeback

220 Inlägg
9 oktober 2007
Sitter å lyssnar på deep purple-made in japan

3 123 Inlägg
9 oktober 2007
Äh, ni som klagar är välkomna att göra ett bättre reportage smile Tycker att det var kul att få en kik på nya m3:an och tycker att Gustav har bra på fötterna i sina omdömen då han åkt och kört fler prestanda bilar än de flesta av oss.

657 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Exakt, jag är en ärkesosse som lever åt att klaga på andra och aldrig har roligt själv smile lollol

-Jonten- skrev:
Och efter köpet av sin M3 så hade han bara råd att äta på Mcdonalds tongue

657 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Nu hänger jag itne med?

Ponuts skrev:
Sitter å lyssnar på deep purple-made in japan

657 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Tack!

viccoA skrev:
Äh, ni som klagar är välkomna att göra ett bättre reportage smile Tycker att det var kul att få en kik på nya m3:an och tycker att Gustav har bra på fötterna i sina omdömen då han åkt och kört fler prestanda bilar än de flesta av oss.

Sök