söker en touchscreen krave på produkt touchscreen 6" - 7" usb bak snygg layout på skärmen. snyggt visuelt för att underlätt navigeringen i musik mapparna
går ju inte att länka sidor därifrån så du får gå in å kika själv. Den ligger under Bilstereo/CD-Radio med MP3
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
du menar en dubbel-din och den absolut snyggaste du kan köpa är en st 1,1/2 din från JVC som heter Exade och skaffa distanser så sitter den som ett smäck.
Vet att det finns någon blaupunkt med usb bak (och blåtand btw). Men den var 1u, men det är ju bara att sätta en utfällbar TFT/dvd över så blir det 2u.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Pioneer avic-hd 1 bt DVD ! NAVIGATOR ! HÅRDDISK PÅ 30 GB ! 10 GB TILL MEDIA 20 TILL NAVIGATION ! TRÅDLÖS BLUETOOTH -TELEFONI ! PEKSKÄRMSFUNKTION ! RÖSTKOMANDO !
Jag vägrar, såg att dom hade en 8" förut istället för 2395 men du kan omöjligt vara så lat att du inte hittar den själv Stod under bildskärmar någonting.
känns bökigt att köpa en sån. vet inte vart jag ska ha den. lr om man ska bygga in den i dashen. de jag titta på mest nu är en över stereon som man fäller ut. dock kostar den 3500 vilket är dyrt ?? behöver tips om vart jag kan få tag på billiga..