2280
Sök

rätt mättig hämnd?

2 911 Inlägg
6 oktober 2007
Äh, när polisen kommer så säg att du vart utsatt för practical joke och du gav tillbaka med glimten i ögat i syfte att inte orsaka skada eller så.

Blev utsatt för liknande, fick hela bilen fylld med klistermärken.

Herrn som gjorde det fick en flisbil (full lastbil + släp) med flis utanför sitt hus när han kom från jobbet dagen efter.
Sen va min bil dekalfri efter det smile

Förjaevle Brao
555 Inlägg
Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 oktober 2007
Ja, det var en "rätt mättig hämnd".

Jag vet vad du menade men det var inte det du skrev wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

RS
886 Inlägg
7 oktober 2007
Decibel skrev:
Äh, när polisen kommer så säg att du vart utsatt för practical joke och du gav tillbaka med glimten i ögat i syfte att inte orsaka skada eller så.

Herrn som gjorde det fick en flisbil (full lastbil + släp) med flis utanför sitt hus när han kom från jobbet dagen efter.

Ägd. cool

Focus RS

Yrkesförare
1 073 Inlägg
7 oktober 2007
Decibel skrev:

Hahaha, fan va fränt gjort lol

23 Inlägg
7 oktober 2007
Hämnden är ljuv..

Går du kattegattsgymnasiet eller? smile

//Helander

131 Inlägg
7 oktober 2007
Hade nån gett sig på min bil hade de upprepats på hans. Inget grovt men på nått sätt markera att det inte tillåts.. Stå på dig grabben!

100 Inlägg
7 oktober 2007
polisen kommer inte bry sig speciellt mycket kan jag säga då jag med råkat ut för liknande..   det du gjorde va väl fel ( tar imot attt säga ) men nu kanske det fortsätter och han går på din bil igen?  men visst jag hade nog handlat på ett annat sätt tyvärr pga mitt humör hade jag väl lindat in honom i plast och ocg gett han en snurr.. men det är ju med fel..  som sagt polisen kommer inte lägga ner tid på detta då det bara innefattar ( kompis bråk )  så va lugn...  ge den jäveln en omgån istället  ((( oj det sa jag inte så får man inte göra )))   Ha D

Jag har nog råkat ut för alla fel på mina bilar. nackdel: Många gånger dyrt, Fördel: Man lär sig till nästa gång

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 oktober 2007
villken jäävla tönt som ringer snuten... lol

allvarligt, först terrar han dig.. sen när han sj blir terrad ska han då grina som en bäbis för morsan och polis-anmäla... villken jävla tönt!! händer de igen så knacka en ruta på hans bil o tjuvstarta den, dra igång vindrutetorkare blinkers o allt! sen lämnar du den i fri-läge och sticker... lol

BMW-328I
7 oktober 2007
Du gjorde rätt, tror nog att jag hade gjort värre cool

17 Inlägg
7 oktober 2007
helt rätt hade gjort samma sak fattas väl bara att han sitter hemma och grinar hos morsan och pratar ut hos kuratorn haha vilken tönt

Vilket Jävla Liv Man För Konstigt Man Inte Dör :D

Sök