3644
Sök

Add-on läppar till 740 stulna

1 944 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
Natten den 07 oktober mellan kl 21:00 och 05:00 stals mina add-on front läppar, add-onet är lackat i silver och har ett hål på vardera sida stort som en femma, på undersidan står det "köhler" inristat i båda läpparna.
om du får syn på dessa kontakta då mig 0761287520
eller polismyndigheten i sundsvall västernorrlandslän.

Mvh Andreas

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

13 Inlägg
8 oktober 2007
b0nd3n skrev:
Natten den 07 oktober mellan kl 21:00 och 05:00 stals mina add-on front läppar, add-onet är lackat i silver och har ett hål på vardera sida stort som en femma, på undersidan står det "köhler" inristat i båda läpparna.
om du får syn på dessa kontakta då mig 0761287520
eller polismyndigheten i sundsvall västernorrlandslän.

Mvh Andreas

Fan vad drygt = / Blev själv av med hela min bil natten den 07 Oktober. Idioter är dom!

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
8 oktober 2007
Fy fan så surt sad

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

1 297 Inlägg
8 oktober 2007
idioter finns de gott om.. trist som fan!

10 sec före dig...
540 Inlägg
8 oktober 2007
herre gud! folk kan inte se vad som är mitt och ditt

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2007
synd vi inte såg när dom tog det.. typ ifall dom hade hållt på när vi kom hem till dig eller nått.... då hade fåårrden fått rissa lite tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 594 Inlägg
8 oktober 2007
man skulle haft gps sändare och kunnat se vart ens prylar tar vägen och sen samla ihop ett gäng och hälsat på dom jävlarna

Yellow bug!
1 640 Inlägg
10 oktober 2007
Hur orkar de plocka av ett addon.. herregud... Jag menar hur många har nytta av det smile

Någon som stal min polares sidokjolar till 240 förra året.. Det är också väldigt nödvändigt..

Känns mer som det är för att förstöra, än just stöld hmm

Är glad för låst varmgarage.. Ska då aldrig ha någon bil ute..

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
653 Inlägg
15 februari 2008
Edil_ skrev:
Hur orkar de plocka av ett addon.. herregud... Jag menar hur många har nytta av det smile

Någon som stal min polares sidokjolar till 240 förra året.. Det är också väldigt nödvändigt..

duu... det är 16-17 åringar som går o snor sådant till sina a-traktorer, har sett det och vet om såna som har gjort liknande saker.... drygt som fan.

Jag har rätt i vad jag än säger.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 februari 2008
airflow skrev:
Edil_ skrev:

duu... det är 16-17 åringar som går o snor sådant till sina a-traktorer, har sett det och vet om såna som har gjort liknande saker.... drygt som fan.

det var nån okänd epa som hade smygit runt på byn där b0nd3n bor fick vi höra när jag och b0nd3n upptäckte att hans addon var stulet.. så skulle gissa på nån epa raggare jag med smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök