2487
Sök

Only great minds can read this

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
7 oktober 2007
no problemas. läste det till en början som en vanlig text lol
Senast redigerat av street (7 oktober 2007)

/Street

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 oktober 2007
de där är ju gammalt ju tror de finns en tråd till och med om det här

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 oktober 2007
xorox_88 skrev:

inte på engelska.... svenska ska det finnas nånstans men engelska var ju mkt klurigare än svenska måste jag säga... men gick dock lätt att läsa endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Fartdåre
378 Inlägg
7 oktober 2007
fan va häftigt

TICen är till salu säljs billigt.

409 Inlägg
7 oktober 2007
går riktigt smidigt att läsa.. ett under hur folk ibland kan skriva en post så man inte fattar ett skit när detta är rena barnleken smile

304 Inlägg
7 oktober 2007
Det här läste man ju för minst 5 år sen tongue

Titel??
30 Inlägg
7 oktober 2007
Pan skrev:
A herd of buffalo can move only as fast as the slowest buffalo, and when the herd is hunted, it is the slowest and weakest ones at the back that are killed first. This natural selection is good for the herd as a whole, because the general speed and health of the whole group keeps improving by the regular culling of the weakest members.

In much the same way the human brain can only operate as fast as the slowest brain cells. Excessive intake of alcohol, we all know, kills off brain cells, but naturally it attacks the slowest and weakest brain cells first.

In this way, regular consumption of beer eliminates the weaker brain cells, constantly making the brain a faster and more efficient machine.

Så jävla bra! tongue

\\ Original är för Gubb-jävlar! //

174 Inlägg
8 oktober 2007
såå klockrent!!!!!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
8 oktober 2007
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:

inte på engelska.... svenska ska det finnas nånstans men engelska var ju mkt klurigare än svenska måste jag säga... men gick dock lätt att läsa endå smile

samma sak

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 661 Inlägg
8 oktober 2007
Typ 35 000 pers på garaget kan ju läsa det flytande, men visst.. Man blir  juh själv förvånad eftersom man ser att det är hel fukkat men tänker inte ens på det när man läser.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 oktober 2007
h0lle skrev:
går riktigt smidigt att läsa.. ett under hur folk ibland kan skriva en post så man inte fattar ett skit när detta är rena barnleken smile

Hahaha! Sad but true wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
8 oktober 2007
Inga problem med den första texten, vissa ord tog bara lite längre tid medans vissa gick fort, men de beoro nog mest på superkass engelska tongue
Den andra texten var däremot svårare att förstå, men som sagt, beror nog till stor del på kass engelska...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Son Of Murphy
782 Inlägg
8 oktober 2007
Den var häftig, hade något litet problem här o där, men det är nog för att jag inte är 100 på ordens betydelse o så... tongue

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Herr
1 722 Inlägg
8 oktober 2007
Texi skrev:
Only great minds can read this
This is weird, but interesting!

fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too
Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can.
i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt!

tongue

Vaddå 55 av 100:) är ju så att man läser ju inte hela ordet utan ser ordet som helhet, annars skulle man va som en robot fall man skulle läsa varje bokstav.. :> men ballt hur hjärnan fungerar!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 oktober 2007
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:
xorox_88 skrev:

samma sak

inte precis

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

.......
2 655 Inlägg
8 oktober 2007
e ganska grym då de gäller engelska men måste säga de att den va aningen svårare än den svenska som förklarar de där tongue.
Senast redigerat av beemern (8 oktober 2007)

1 174 Inlägg
8 oktober 2007
den gick å läsa smile

169 Inlägg
8 oktober 2007
Lika svårt som alla ord lekar på tv man kan läsa det om man är bakfull med taskiga linser ^^ ne skämt och sidå det var ganska lätt vissa ord fick man läsa 2 ggr

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

Lärare
50 Inlägg
8 oktober 2007
har läst samma text på svenska innan, men det funkar ju på engelska med... skönt att ha  "a great mind"big_smile

"Om något funkar, skruva sönder det och kolla varför!"

Bärs!
3 456 Inlägg
8 oktober 2007
Tycker det e konstigt att det bara är 55 av 100 som klarar att läsa det där...

Garaget.org peakade 2008.

Sök