2619
Sök

Var kan man köra upp?

576 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Bor i Stockholm. Finns det någon hemsida som listar alla ställen man kan köra upp på?

Vill ha B-körkort. Helst någonstans i Huddinge/Tullinge området, är det möjligt?

med lem
1 147 Inlägg
13 oktober 2007
vet inte om det e möjligt, men försök köra upp på en så liten ort som möjligt där trafiken e glesare. som nybörjare har det klart många fördelar då man normalt e sjukt nervös inför uppkörningen..

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
13 oktober 2007
dallelito skrev:
vet inte om det e möjligt, men försök köra upp på en så liten ort som möjligt där trafiken e glesare. som nybörjare har det klart många fördelar då man normalt e sjukt nervös inför uppkörningen..

Är man så pass mycket nybörjare så att man inte klarar av stadstrafiken kanske man ska fundera på vänta ett par veckor till med uppkörningen i stället? är man inte redo för köra i stadstrafik så är man ju inte redo att ha körkort.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

50 Inlägg
13 oktober 2007
Får se om denna funkar.

http://www.vv.se/templates/page3____13097.aspx

Satt där och kollade innan jag körde upp.
Tog mitt i Sundsvall med en V70 D5 lätt som en plätt.

Det vet du!

med lem
1 147 Inlägg
13 oktober 2007
myrando skrev:
dallelito skrev:

Är man så pass mycket nybörjare så att man inte klarar av stadstrafiken kanske man ska fundera på vänta ett par veckor till med uppkörningen i stället? är man inte redo för köra i stadstrafik så är man ju inte redo att ha körkort.

det va inte såå mycket nybörjare jag menade...och jag kan inte påstå att jag tycker det e speciellt kul att komma från en mindre stad och sen köra i tex malmö eller gbg fast än jag haft körkort många år...det e rätt stor skillnad.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Sök