Frida_ skrev:
Såg nån tråd om hur man skulle "förstå sig på tjejer".. Men ni killar är inte så lätta ni själva heller. Mina killkompisar, som för övrigt alla är bil-intresserade, säger alltid "fan man skulle hittat en brud som med var intresserad. Som ville följa med på träffar och hänga med till garaget." Ja, kanske inte är det enklaste att hitta en tjej som ställer upp på sådant, för tjejer med bil-intresse växer ju som sagt inte på träd heller.
Till mitt problem då, varför blir ni aldrig nöjda då?! Jag hittade en grabb, båda var intresserade och han tyckte till en början det var kul att jag var med i garaget osv. När han hämtade mej en fredags-kväll när vi skulle till garaget och skruva lite frågade han om jag inte kunde "vara lite tjejig ibland".. Eh, jaha?! Han ville att jag skulle skippa arbetsbyxorna och kanske vilja gå på bio istället för att tillbringa en helg i garaget. Eller att jag kunde hitta på något med mina tjej-kompisar, elle rvad som helst. (Eh, hallå, jag har typ inga tjej-kompisar?!) Jag går gärna på bio, men får jag välja så föredrar jag ju garaget... Men varför liksom?! Jag är inte sån, jag är långt ifrån "tjejig" om man säger så. Jag är inte rädd för att smutsa ner mig och ta i lite, tar väll inte på mig typ fin-kläder när jag ska vara i garaget, vet ju ändå att jag kommer smutsa ner mig ju
Han kanske tyckte det var jobbigt att jag nästan visste mer vad jag sysslade med än vad han gjorde när vi skruvade...Eller så ville han väll kunna sitta där i garaget med sina polare, ta en öl och snacka brudar, som de gjorde förr(som han sa...)
Känndes bara så surt
Så därför undrar jag, hur ska ni ha det egentligen?! Vill ni eller vill ni inte ha en tjej som mer än gärna följer med till garaget?!