2583
Sök

Hur fan ska ni ha det killar?!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
22 oktober 2007
illegal_streetracer skrev:
jag skulle vilja ha en tjej som har bil intresse det skulle vara nice men skulle också vilja att när man går ut så ska hon vara mer tjej aktig eller hur ska man säga men att hitta en tjej som är bil intresserad då säger jag att man måste ha haft en jäävligt snygg bil

är det dig eller bilen hon är ute efter då?... det är väl inget plåtlu***r du ska ha?

Team Insane Racing

1 741 Inlägg
22 oktober 2007
tjejen behöver väl inte direkt ha ett bilintresse bara för att gilla snygga bilar. är ju som att jag skulle vara intresserad av mode bara för att jag ser en tjej som är snyggt klädd på stan. hehe

tjejen ska pyssla med sina intressen med sina vänner och jag pysslar med mina tillsammans med mina vänner. enkelt och bra. får man både lite "frihet" och göra det man vill. men klart det känns uppskattat när tjejen märker att man gjort nåt med bilen smile

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Team Kränghäng
657 Inlägg
22 oktober 2007
alla pratar om frihet när de gäller intresset.. tycker de ska bli sjukt nice att dela garage med min dam i vinter, Vi båda håller ju på med våra bilar och de e ju kanon om man kan hjälpa, stötta när de går tungt..

Sen ska ju givetvis man ha sin frihet oxå.. men de e ju inte som vi kommer stå 0.5m ifrån varandra och bygga bil..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
23 oktober 2007
Nej står du så nära kommer du få grejer kastade på dig... tongue
Men som sagt är de skönt att ha ngn att bolla ideér med, stötta när allt känns skit och få lite nytänk, se undan problemet och tänka förbi när man kör fast.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

3 Inlägg
23 oktober 2007
Jag förstår precis hur du känner... Jag har samma problem, men jag har ett garage och älskar att vara där, " borta bra, men garaget bäst". Finns bara en lösning, skaffa inte ett förhållande me nån som har garage på samma ställe som du, utan åk till vars ett, för då kan man snaka skit med sina kompisar i de garaget och han med sina och ibland kan man va i varandras.... perfekt.. eller? Eller så får man helt enkelt ta att han "dricker öl och snackar brudar", för om du har killkompisar  borde du vara van vid de.. de e iaf. jag.. men men.. Ha de!

// Linda

~ MoPar Power ~

~MoPar Power~

Sök