3465
Sök

Volvo C70 T5 400 Hk ( Film )

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
vet ni vad jag tror att det e rasister jag snackar med i sånafall

vadå kan inte en invadrare som mig heta eriksson föd i sverige med en syriansk morsa o assyrisk farsa värför inte
tycker ni att ni invandrare som grisar  o ni som människor

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
ni komer alldrig leva ett bra liv om ni tänker på sådant sätt kan jag tala om för er

och i sånna fall ni säger jag inte äger en supra det e hans dröm smile
mm jag har en dröm att äga den starkaste supra o snyggast det e mitt dröm
men allså kolla nu jag vill inte vara högmodig
för det ska man inte vara för det första inan man kommer utt från sin morsas
stora mage smile
typiskt att ni svenskar blir blåsta när man säger jag äger en supra hehe

om jag sa jag  ägde bugatti för 15miljoner min reg e BLP354 så tror jag ni skulle gå på det big_smile så att ni skulle varje dag sitta o försöka hitta det korekta svaret smile
som sagt ni hade rätt big_smile det var  en dröm för jag e bara 16 år gammal men
men jag skulle sj ha gjort allt för att äga en bil
för jag som e så ung o bor i stockholm e jag tydligen kännd i vissa orter
för min design av bilar jag designar bilar hema skolan min linjer e sj klart design / bilar
går på den linjen i gymnasiet kom utt 9 med 280p o va naturligtviss nåt jag var stolt över så jag har mina drömar så de går sakta o sakta så får vi se
hur längt jag kan komma smile

och en sak förlåt för det jag gjort mot alla typ o jag vet deta e inte för mitt ålder allså desa forumet

men sj blev jag medlem för jag e så intresserad av bilar så jag vill lära mig mycket o inte bara det jag lär mig mycket genom att snacka med äldre men jag tror att ni vart så förbannad på mig smile

men en sak ska jag säga FÖRLÅT för allt
och ha en riktig  GOOD JUL O GOTT NYTT ÅRR önskar tydligen = SIGGE big_smile

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
som sagt snar ansöker jag mig till vägvärket så får vi se en vacker dag så kanske jag komder blåsande i 320 km/h förbi er med en reg nr SIGGE
då så ska ni koma i håg deta wink big_smile

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
allså en supra mkiv med reg nr sigge tongue

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
ursäkta en fråga 
hur raderar man sitt konto från garaget.org ??

645 Inlägg
9 december 2005
Ingen aning, men Sharky eller chrizz kan nog ta bort de...

Och please, sluta med det där rasist-skiten. Det hör hemma i nå dålig jänkar-film. Men för mig låter det inte trovärdigt att heta Lars Eriksson om man har en mamma som är syrian och pappa som är assyrisk. Men det är bara min åsikt.

Va inte du bilmekaniker? Pluggar du?
Senast redigerat av BAD_ROBOT (9 december 2005)

764 Inlägg
9 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
ursäkta en fråga 
hur raderar man sitt konto från garaget.org ??

Lite fel tråd kanske.

TeQuilla

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
just nu pluggar jag o har 280 p så jag sökte i tumba gymnasiet design eller mekaniker så får vi se vad det händer sen
vad där förra veckan på besök i deras mekkar hal med bilar å så så stälde jag några frågor å så men jag har ansökt många ställen som skärholmen å så vidare ska se smile

vad e det så konstigt att heta eriksson min farsa heter gabriel det låter mer svenskt det med fast han sj e assyr

jag har också svenskar som e mina kussiner nästan alla bor i jönköping
det kan jag lova er om wink

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
allså jag e inte mekaniker men sj gör jag deras jobb ibland med min farsas kompisar eller min kusse o granne det beror på när det händer med min farsas volvo s40 nåt så e det typ helften av skötningen mitt o resten farsans farsan litar på mig när jag gör nåt
föra året på sommaren tänkte vi eller snarar jag o en äldre kille som var 21 år att börja hålla på trimma o styla å åka på en massa träffar å så vidare
men det blev alldrig eftersom jag var inte så säker
o han hade allså en vrålak en a4 tiptrounic 3,0 på 265 hk o den var fasans stark ska jag säga wink
men just nu håller jag på trimma mest skotrare som gilleror och sånt
trimma den för var den tydligen farten 50 km/h sen bästämde jag mig efter trimmet ta mig en titt efter det jag gjort allså inget var köpt lekte med motorn o avgassystemet å så vidare då närjag åkte i motorvägen så kom jag drygt 110km/h så min kompis blev bara chokad av det '
och 2 personer på den så åker den typ i 80-90 km/h

så jag har många intresse av bilar o motorcyklar
och helst av allt trimma o styla håller just nu också styla min kompis gillera
ser fint med en massa flames under ljus/blå
och exenon ljus har jag lagt på den wink så jobbet e bra en vidare sen komer det blir störe o störe tills jag komer till en supra wink

904 Inlägg
9 december 2005
Ja jag vet inte vad man ska säga.. de kom ju fram till sist iaf

De ska va gött å leva

764 Inlägg
9 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
som sagt snar ansöker jag mig till vägvärket så får vi se en vacker dag så kanske jag komder blåsande i 320 km/h förbi er med en reg nr SIGGE
då så ska ni koma i håg deta wink big_smile

Riktigt smart o köra i 320 precis när du har fått lappen.....*hehe*

TeQuilla

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
*hehehehe......* det har du rätt i smile
men sj klart ska man vara glad efter tagit allt o köra sen en skön bil
då vill bara foten trycker ner pedalen så köra i 320km/h

OCH MRVAIN det behövs inte o säga nåt det här kallas att blåsa folk
men sj klart e det nåt man inte borde va besviken kanske lite
men att du säger vi kom fram till det va ska vi säga säg inget ok

deta var faktist en c70 400 hk tråd så blev det till slaksmål å så vidare heheh big_smile

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
men som klart tror jag inte att jag e yngst här finns fler säkert
men sån händer när man har nåt i hjärtat o inte vill släppa den
ferstår ni mig värför jag blev medlem i forumet

111 Inlägg
9 december 2005
Är de nu man ska säga "Va va de ja sa" ?

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto

Väghållningsvåldtagen
195 Inlägg
9 december 2005
Äh skit samma... lämna killen ifred nu. Han älskar ju bilar och framförallt SUPRA. Dock tycker jag inte du skall hitta på saker... Ingen tycker du skulle vara coolare fast du skulle ha en supra. Var dig själv istället... Ha som mål att bygga en vråltrimmad supra när du får rätt ålder, kommer säkert bli skitbra.

"Det bästa är inte att uppnå sitt mål, det är vägen dit".

Även en apa kan köra rakt fram med foten nedtryckt.
------------------------------------------------------------
Volvo S40

645 Inlägg
9 december 2005
Sigge, du måste kunna allt om en supra om du ska trimma upp den till en 800 hk. Saker kommer gå sönder snabbare och kan du inte mecka kommer det kosta. Men du verkar ju ha både dem delarna, lycka till. wink

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
tack för alla godda svaren tackar e så mycket
och tack för förslagen

och bad robot sj klart ska jag lära mig om supra wink
det har jag gjort en lite väg nu ska jag fortsätta vägen så jag komer fram till det jag vill wink

och förlåt IMON att jag gjorde så mott folk men sånt händer när man har en dröm som e på väg man vill bara att man ska komma klart den biten som finns smile
hoppas ni också lyckas med ert arbete kanske vi komer synas nån gång i framtiden på nån träff eller så smile

som sagt jag meckar lite då ooch då när det gäller nåns bil jag känner eller nåns skoter så jag tycker jag e på den goda vägen en så länge big_smile
hoppas ni också gör det smile

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
alltså ni i den här tråden som skrivit ska veta en sak

SUPRA gillade jag sen 8-9 årsolden då jag sog en massa styling o trimmning på de o jag gillade det

så en supra e mitt hjärta ska ni veta den får mig nästa typ o överleva smile
den e as snygg o as kraftig.
Men en så länge hatar jag en sak i dessa bilarna e att det e svårt hitta supra
och en supra som e vänsterstyrd skulle kunna tänka mig en högerstyrd men den tar sin tid tills man lär sig smile

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
kommer i håg min första bilkörning i min granes ford scorpio
3,0 rak 6 220 hk
då var jag 13 år gammal jag kunnde nästa knappt röra pedalerna hehe
men den var också manuel men jag kunde köra endå det första han sa till mig var kör in bilen i garaget å jag göra en fasans släppnig av kopling o ner med gas pedalen så den började börna nästan så jag stanade in o backade långsamt in i garaget smile
så sa han snacka om att du redan kör så här
så sa han tycker synd för den som får sitta o privat övningköra dig hehe....

jag har älskat bilar ganska mycket första leksaks bilen var en stor jeep el driven / röd färgad det var då när jag var 3 år big_smile så kan ni tänka er hur länga man har haft en sak i hjärtat

645 Inlägg
9 december 2005
Jag älskar supror också... Du kan feeeeeeeeeethajja att jag köper en när jag fyller 18!

Sök