3022
Sök

Xplod slutsteg billigt...

SSS -12
3 217 Inlägg
4 november 2005
Trådstartare
Jag har för planer att skaffa slutsteg och då blickade jag in på netonnet.se för att se vad de hade ( jag vet att dom har Xplod ) och fann där ett 4x100WRMS MOSFET steg för ca 1200 kr... Jag tror jag ska nappa på det då det ska driva 2 st 6x9 och 2 st 6,5" som mitt baksystem består av...

Är det någon som kan ge mig ett betyg på Sony Xplod 6x9", de med röd diskanthållare! Ser att NetOnNet är billigare än BRL så då beställer jag mycket på en gång, men jag vill veta från många olika hur de spelar! Känner ni någon som har eller har ni själv så säg gärna till! Jag vill veta smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Militär Stolthet
7 Inlägg
4 november 2005
Har haft dom xplod 6"9 och dom spelar bra....väldigt ljust ljud och inte så mkt bas....... bra i komb med baslåda........

Saab T8 for LIFE

16 Inlägg
4 november 2005
Har en kompis som har sådana o dom spelar fint.

Big King

SSS -12
3 217 Inlägg
5 november 2005
Trådstartare
Okej, räcker fullt tillräckligt för att övertyga mig smile De är ju billiga också för den delen... Får se när lönen kommer tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök