Finns inget ballare en att avrätta en hoj med en bil
En gång satt det 3st i baksätet och kollade på en stackare med en 900 fireblade ... Han svängde av första bästa avtagsväg efter andra avrättningen Så trim är det som gäller!!!!!!!!!!
Står man vid ett rödlyse å blir dragen av en stylad bil så äre ingen big deal, man lixom antog att den skulle gå bra också av nån anledning.. men får du det jobbigt mot en 245:a som ser helt orginal ut så blir man ju asförbannad! : P Men drar du däremot den stylade bilen så tycker man att han va en jävla soppa som bara såg tuff ut men hade inget under huven.. Å drar du 245:an så var det mer av en självklarhet. Det va ju trots allt bara en skitig gammal volvo. : )
beror på..måset nog säga styling just nu för så är fallet för mig stylad bil men istort sätt orginal motor,,,men en 240 slepper eller liknande e det inge fel på heller
beror på hur mycket du hadde tänk lägga ut, men jag skulle börjat med att trimma den för som bigge sa (orkar inte citera men du fattar vad jag menar) o senare börja styla den för d e helt klart ballast med en kombination
Va Fan E Du Så Jävla Glad För? E De Kul O Va Ful Eller!?
Jag gillar trim mkt mer men för det behöver man ju inte skita i utséende, lite lagom av varje tycker jag men ska man överdriva ska man göra det med pulver o inte plast ;o)
Finns alldeles får många trimmade volvos! Men ärlig hur många vrålstylade vråltrimmade bilar finns det? Typ inte många iaf.. Vrålstylade bilar är i värsta fall dieslare, orginal lr "öppetluftfilter trim" det är det mest förekommande iaf!
Mitt optimala skulle va snyggstylad (bodykit snygg lack och fälgar) och sen en stor turbomotor på en 350-550hk! Det är planerna för min Maxima iaf.. ja, turbon får bli ett senare skede:P