MeloveGolf skrev:
Aerodynamik skrev:
Nu går jag ut på off topic på just off topic, haha. Men men.
Har ni tänkt på om det finns något stopp ute i rymden? Eller fortsätter det bara?
Blir nästan rädd av att tänka på det
människans hjärna hanterar inte orden "Oändligt" "Evigt" eller "ingenting" våran hjärna kan inte hantera hur ett stopp på universum kan existera för våran hjärna undrar vad som finns bakom stoppet vad som skapade universum det kan finnas ett enkelt svar eller ett svar som
våran hjärna inte förstår grubbla inte på sånt det var därför många filosofer vart som dom vart man blir galen till slut helt enkelt...
Är detta Jeopardy? Isåfall gissar jag på: Vad är punkt och kommatecken?
Näe vafan, jag skoja bara. xD
Hur som helst är jag anti-religionist vilket betyder att man inte nog med att vara en ateist som bara skiter i all religion, så hatar man dom dessutom.
Det finns absolut inget givande i religioner överhuvudtaget. Söker du en spirituell upplevelse så kan du prova yoga eller nått. Lugn och ro. Annars innebär religion oftast att en grupp människor lurar andra att tro på något som gör att dom får hopp att leva.
Alltså kan ni tänker er bara att det finns flera 100 000tals svenskar idag som genom sin religion erkänner att dom tror på att en gång i tiden pekade nån ut i etern och sen sa det PANG och där var Jorden. Låter som en saga för mig, för andra ska det vara verklighet. Alltså det är fan jämnförbart med djursex eller nått. Förviss är det absurt, för andra är det ett sätt att leva. Otroligt nog är det bara FÖR MÅNGA som tror något sjukt såsom t.ex. Gud.
Är du kristen och känner dig träffad kan du svara på den här med:
Guds första budord löd; Du skall icke hava andra gudar vid sidan av mig.
Hur visste man att det ens fanns andra gudar? Dom som skrev bibeln, jo nån gjorde det, måste ju haft s.k KONKURRENS. Och varför ville man isåfall vara störst? Knäck den jävla religionister