3750
Sök

problem med basbygge

68 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
hejsan har en audi 80 89a som jag tänkte sätta in en baslåda i men det är ett litet broblem :S det är nämligen så att tanken är imot ryggstödet :S så det blir nog lite svårt att få in ljudet i cupen.... nån som har nå tipps på hur jag kan lösa det????

1 634 Inlägg
30 oktober 2007
Eftersom det inte är den nyaste bilen bör det väl inte vara så svårt att bygga in en 10" baslåda istället för handskfacket och ändå få det snyggare en orginal wink

Blir väl endel jobb, men det lär ju va värt det wink

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

134 Inlägg
30 oktober 2007
Det blir inga problem med basen, ha den riktad mot skidluckan så blir de precis lika bra dunk som i vilken annan bil som helst.

Skriver av egen erfarenhet wink tyvärr fick den Audin hälsa på skroten i förtid.

/t0bias

424 Inlägg
30 oktober 2007
Hade samma problem med min audi, jag gjorde en låda som var anpassad efter skuffen. blev en låda mitt i skuffen som var som en pelare och basen och porten precis framför skidluckan.
nackdelen är ju att den sitter högre än andra bilar med tanke på tanken. jag skruvade bort den där kondomen som sitter där. vet inte om just du har en sån. sen bort med de ramen i tyg så blir de nog bra.

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

Sök