4392
Sök

7” TFT Infällbar Motordriven Bilstereo Med Bluetooth&Touchscreen.....

121 Inlägg
2 november 2007
Trådstartare
Någon som har någon erfarenhet av denna bilstereo???

http://www.parabol-net.se/product_info. … cts_id=179

Tror ni det är något att satsa på? Har Nemo stereon nu från den sidan.

Gatebil Mantrop 2007

166 Inlägg
2 november 2007
Ja det är ju noname grejer brukar ju inte håll någon överdrivet bra kvalitet preciss. Men har du tur så håller den ett tag.

956 Inlägg
2 november 2007
min brorsa har den. funkar inge vidare, men duger väll om man inte är kinkig. han har haft den i 3 veckor och chrome knappen som man byter låt på har lossnat och skärmen åker bara ut riktigt hälften av gångerna. dom andra måste man hjälpa den ut och samma sak när den ska in.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

Egenföretagare
2 496 Inlägg
2 november 2007
Kass ljud i ALLA kina saker jag hört

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

16 197 Inlägg
2 november 2007
tsdi skrev:

de mesta tillverkar ju i kina så.. även mycke av RF tilverkas i kina..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

128 Inlägg
2 november 2007
Om där inte är något märke på skitet så köp inte. Köp hellre orginal dyrare än såna billiga kopior, tjänar på det i längden.

---2Fast 2Furious---
Clio V6

121 Inlägg
2 november 2007
Trådstartare
Den jag har nu är en Nemo http://www.parabol-net.se/product_info. … cts_id=197 den har faktiskt ett namn, men jag hade en Noname innan och den tycker jag var mycket bättre än den jag har nu så. Nemo stereon fungerar faktiskt klockrent men jag är inte nöjd med hur funktionerna är uppbyggd menyer osv.

Därför undrar jag om det är någon som har testat den med 7" slide tft Noname spelaren eftersom jag funderar på att byta till en sådan. Och ja ljudet blir mycket bättre med t.ex en Kenwood elr Jvc stereo men jag är nöjd med kvaliten på ljudet på "kina" produterna så jag nöjer mig med en sådan.

Gatebil Mantrop 2007

Egenföretagare
2 496 Inlägg
2 november 2007
evilaudio skrev:
tsdi skrev:

de mesta tillverkar ju i kina så.. även mycke av RF tilverkas i kina..tongue

Okej ursäkta mig smile jag menade kina skiten UTAN märke / noname / hillman osv osv big_smile
Har själv haft 2st, ALDRIG mera : )

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

121 Inlägg
4 november 2007
Trådstartare
Någon som har testat den där spelaren? Som vet hur menyer och sånt är?

Gatebil Mantrop 2007

Sök