Som sagt som rubriken lyder, vill ha tips på bilar i golfklassen, diverse märken med de lite skarpare motorerna, har kollat runt lite o förstått att de verkar vara svårt att slå vr6an i motorljud och prestanda.. men ja kanske har fel? har inte tänkt att lägga ut så mkt pengar som till en r32a, men kom gärna med förslag.. gärna efter erfarenhet vad ni tycker går riktigt bra o har bra ljud till ett acceptabelt pris..
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Seat Leon Cupra är riktigt vass den har en 2.0 liters turbomatad 4a och har 240hk inte super mycket ljud men den går som satan har själv kört den och ska kanske köpa den. den gör 0-100 på 6,4 sek de är snabbare än en golf r32a med likadan växellåda. jag tror de är den näst snabbaste i golfklassen de är nog bara mazda 3 mps som e snabbare
Köpte nyligen en vr6 syncro. Är helnöjd med den och körglädjen är stor:) Nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli snö och halt så jag kan få ut och gasa lite......
Köpte nyligen en vr6 syncro. Är helnöjd med den och körglädjen är stor:) Nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli snö och halt så jag kan få ut och gasa lite......
Syncron är som gjord för snön! synd att man inte ska möta den något mer nästan så man får köpa en till