2536
Sök

R.i.p Free30/bilstylarn

67 Inlägg
4 november 2007
Om de nu e ett skämt, så tycker jag att man kan la göra en ip banning på kontot

140 Inlägg
4 november 2007
fy fan säger jag bara om detta är ett skämt ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

.......
2 655 Inlägg
5 november 2007
m3lunde skrev:
fy fan säger jag bara om detta är ett skämt ,,,,,,,,,,,,,,,,,

håller me, sen att de just skulle va dom 2, som betet sej som skit å skrytit å massa sånt, nädu...

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
5 november 2007
Ta det lite piano med anklagelser, tills ex mod / admin kan backa upp fakta eller bestrida den enl 1a inlägget nyss hända och isåfall tragiska olyckan.

Har olyckan hänt är det såklart tragiskt, har den inte de är det också tragiskt men på ett helt annat sätt.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Servicetekninker
70 Inlägg
5 november 2007
Det enda jag hittade (jag letade inte så värst mycket) är en ferarri olycka med Sergio Marchionne som kommer ifrån Italien och jobbar i "boxen" på ferarristallet.

Han hade krockat i staden Gunzgen/Schweiz, och är oskadd.
Bilder på olyckan här.

Tycker oxo att det är urdumt att ens skämta om sådana saker.

_b

1 297 Inlägg
5 november 2007
mytomanen slår till igen

1 661 Inlägg
5 november 2007
Vart är admin/moderatorer när man behöver dem? Annars är dem ju snabba att låsa trådar och spärra folk...

1 297 Inlägg
5 november 2007
nä ingen låsning här.. vill höra chrizz berätta att de är samma person smile

.......
2 655 Inlägg
5 november 2007
MrTobias skrev:
nä ingen låsning här.. vill höra chrizz berätta att de är samma person smile

samma här...

1 661 Inlägg
5 november 2007
Jo, det vill jag med. Men dem brukar va snabba att kolla upp sånt menar jag.

9 108 Inlägg
5 november 2007
Dom har inte samma IP såvitt jag kan se när jag kollar "show more users with this IP", men eftersom FREE30 och bilstylarn är avstängda vet jag inte om deras namn finns kvar i den listan.

Helt sjukt att skämta om en sådan här sak så jag säger varken bu eller bä.

8 881 Inlägg
5 november 2007
För mycket fakta fel för att inlägget ska tas seriöst.
sadness kolla upp fakta bättre nästa gång du gör ett smaklöst inlägg!

Fotograf på tierpidag.se

263 Inlägg
5 november 2007
Helt sjukt om det är ett skämt, sånthär skämtar man inte om

Diamond
540 Inlägg
5 november 2007
kan bara instämma med den andra, så hoppas att detta inte är nåt fattigt skämt..

I'm Rick James Bitch!

1 436 Inlägg
5 november 2007
Jag hoppas att det här ÄR ett SKÄMT.
Det känns fel att hoppas att de är döda... :s

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

118 Inlägg
5 november 2007
Caffe skrev:
Jag hoppas att det här ÄR ett SKÄMT.

295 Inlägg
5 november 2007
Kände ingen ingen av dem personligen, men alltid förfärligt tråkigt när unga rycks bort i förtid. Mina tankar är hos deras familjer ikväll!

23 Inlägg
5 november 2007
Får lite vibbar av att detta kan vara samma person som Free30..

Varför starta ett nytt konto på en sida som man annars inte använder, ca TVÅ TIMMAR efter att två vänner har avlidit?

Varför står det inget i media? Tror nog att det skulle göra det, speciellt när det är två svenskar och en dyr bil inblandad..

Om jag inte minns fel så är väll Sverige och Italien i samma tidszon? Varför skriva att det hände "20.30 svensk tid"?

Förlåt men hela grejen verkar väldigt suspekt, hade jag förlorat två vänner så skulle jag nog inte sätta mig på nätet direkt och skriva en sån här tråd. Och varför ens klämma in vad det var för bil han skulle köpa? Tycker det kvittar lite..

Om detta visar sig vara ett skämt så kan personen som skrev inlägget ta sig en tankeställare.. Tänk på att det finns folk som dött och folk som förlorat nära och kära i denna typen av olyckor. Det är inget ämne att skämta om..

MED[liten]LEM
226 Inlägg
5 november 2007
Jag personligen skulle INTE sätta mig vid datorn ett par timmar efter två goda vänner gått bort i en tragisk olycka för att meddela Gorg-användarna om det... Men i vilket fall, om det är en olycka, eller om det inte är en olycka så är det ju mycket tragiskt hursomhelst, om en människa har sådant behov av uppmärksamhet att han hittar på en sån här story så är ju också det oerhört tragiskt. Och jag kan bara hålla med riding, lite respekt måste man isåfall visa mot dem som faktiskt har förlorat nära o kära i olyckor och inte skämta/bluffa om detta ämne.

---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!

-utan 940
1 728 Inlägg
5 november 2007
B.I.H. Free30/bilstylarn.

Sök