2513
Sök

R.i.p Free30/bilstylarn

7 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
riding skrev:
En person som Free30/Sadness/Sklass som nu utger sig för att vara snuskigt rika och har råd med alla möjliga lyxbilar, borde väl endå ha råd med en kamera så att dom kan fota dessa bilar och lägga ut på garaget. Mycket skryt men inga bevis? Eller så kanske dom kan anlita en fotograf och låta dom ladda upp bilderna.. Fyfan för den här personen som håller på! Att du orkar. Jag hoppas att nån av moderatorerna blir lika upprörda som folk som svarat i tråden och letar reda på vart du bor! En fet jävla smäll ska du ha! Man skämtar inte om döden!

JAG KRÄVER ATT DENNA IDIOT MÄNNISKA FÅR EN VARNING.LÄS HENNES *HOT.UPPMANING TILL BROTT*. JÄVLA IDIOTER DET FINNS

Använd anmälningsfunktionen är du vänlig. Då blir det lättare för oss moderatorer.
Att kalla någon för idiot är inte förenligt med Gorgs regler. Tänk på vad du skriver i fortsättningen. /Moderator

7 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Alla Som Skriver Idioti Efter Detta Får Skylla Sig Själva.ni Ska Åka På En Varning ,ni Leker Med Folks Känslor Era Iskalla Idioter

NU ÄR JAG FÖRBANNAD.LEDSEN.ARG.OM JAG KOMMER HIT OCH LÄSER ERT SKIT SNACK
NEJ INGA KOMMENTARER.JAG HÅLLER MIG BORTA FRÅN ER DŨRAR
Senast redigerat av sadness (5 november 2007)

OEM <3
6 957 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:
riding skrev:
En person som Free30/Sadness/Sklass som nu utger sig för att vara snuskigt rika och har råd med alla möjliga lyxbilar, borde väl endå ha råd med en kamera så att dom kan fota dessa bilar och lägga ut på garaget. Mycket skryt men inga bevis? Eller så kanske dom kan anlita en fotograf och låta dom ladda upp bilderna.. Fyfan för den här personen som håller på! Att du orkar. Jag hoppas att nån av moderatorerna blir lika upprörda som folk som svarat i tråden och letar reda på vart du bor! En fet jävla smäll ska du ha! Man skämtar inte om döden!

JAG KRÄVER ATT DENNA IDIOT MÄNNISKA FÅR EN VARNING.LÄS HENNES *HOT.UPPMANING TILL BROTT*. JÄVLA IDIOTER DET FINNS

Frågan är vem som är idiot?
Tjejen som skriver sanningen eller killen eller va du nu är som hittar på detta ?!?

Nu har de ju gått ett tag sen olyckan, letat som fan på alla nyhets/bil relaterade sidor,
men icke hittat något svar...

Inte ens en liten liten ruta i någon dags/kvällstidning, kollade även italienska tidningar men
inget där heller

Hoppas fan inte detta är en lögn, det är fan för lågt isf!

Mvh

OEM <3

Mr.
253 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:
riding skrev:

dra åt helvete, så förbannat trött på folk som dig sadness.
Senast redigerat av pwei (5 november 2007)

Köpes:
18T Turbo

2 118 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:
Alla Som Skriver Idioti Efter Detta Får Skylla Sig Själva.ni Ska Åka På En Varning ,ni Leker Med Folks Känslor Era Iskalla Idioter

*skratt*

D.i.l.l.i.g.a.f

...
227 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:

Snälla pojke, lär dig svensk gramatik! Du kommer aldrig bli tagen seriös på internet om du fortsätter skriva som en 10 åring.

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...

Forummoderator
26 323 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:

Inget ont menat men jag håller faktiskt med om att det känns underligt att man inte har läst eller ens hört nåt om en krock med någon/några svenskar ens på radion.
Medan jag är sjuk är radion på ständigt och ännu inget om någon krock utomlands.
Med eller utan Enzo.
Om så är fallet att det verkligen har hänt, må dom vila i frid.
Om inte...så säger jag ingenting.
Min tystnad säger i sådana fall allt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
5 november 2007
http://farm1.static.flickr.com/126/353324465_1feb7af457_o.jpg

big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

147 Inlägg
5 november 2007
Var inte nån från USA? Låter ju rätt svenskt med Kristian alt. Kristoffer.. wink

276 Inlägg
5 november 2007
MAán får ju inte ens köpa enzo hur som helst man måste ju bli speciellt utvald av en kommité i ferraris styrelse.. ""NOTIS"" Bill Gates ( microsofts rundare// en av värlens rikaste personer)) fick inte ens köpa en ferrari Enzo...... Mycket Bullshit på den där sadness/Free30/bilstylarn.. PS nån hemsida finns ju inte jag har sökt över allt efter nåt som heter "bilstylarn"

...
227 Inlägg
5 november 2007
Hunda skrev:
Var inte nån från USA? Låter ju rätt svenskt med Kristian alt. Kristoffer.. wink

Ja, skrev han inte USA och Finland?

Isf måste ju Kristian vara finsk o Kristoffer från USA? Eller kan man heta Kristoffer i Finland? big_smile

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...

7 120 Inlägg
5 november 2007
That's just sad

Meister
6 763 Inlägg
5 november 2007

Hehe. Först va det en Enzo och sen var de inte det. Ganska stor skillnad på en Enzo och en sketen 360. Och som alla säger så borde man ha hört något om det här på radio/tv/tidning men det finns ingenstans och då är det inte konstigt att folk tvivlar.

SQ
1 343 Inlägg
5 november 2007
*fniss* sitter å småflinar, inget ont menat, men va saker ska spåra ur, men detta va förvållat visseligen... om du nu ljuger om en sån sak så må jvulen ta dig, om inte annat. må dom vila i frid! nog sagt från min sida.. ser fram emot mer påhopp i denna tråd så man har mer att läsa ikväll big_smile

Ljudnörd!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
5 november 2007
grabben, vem fan är det som leker med folks känslor och är känslokall som jag vet inte vad?? tänk folk som förlorat nära och kära i bilolyckor och så sitter du här och hittar på något sånt här??

7 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
många fina varningar .folk ber en dra åt helvete osv
kan moderator banna mig eller ta bort mitt konto.vill inte komma hit nån mer
de kindergarden här

lycka till med era liv
denna sinnesjuka 10åring måste sova nu .mamma ropar
hejdå

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:
de kindergarden här

lycka till med era liv
hejdå

Varför är du då online en för ? ;D TROLL

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

SQ
1 343 Inlägg
5 november 2007
skulle inte du sluta skriva mer i denna tråd? tyckte ja läst de innan?  *-)  *fniss*

Ljudnörd!

Sleeper
3 084 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:
de kindergarden här

lycka till med era liv
hejdå

Det är väl bara att sticka då och inte gå in igen svårt?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
5 november 2007
han verkar inte så klyftig.. ska man komma med en sådan sak, och dessutom ska ner och köpa en enzo så borde det inte vara svårt att få fram någon bevisning om detta

Sök