jag måste säga att jag är väldigt imponerad över den tid och energi du lägger ner, och det bli väldigt bra... längtar tills man får se slut resultatet nån gång i framtiden
Tack så mycket, kul att du gillar det. Verkligen. Ska nog inte bli så jättelångt bort. Eller tänkte du när hela bilen är klar?
jag måste säga att jag är väldigt imponerad över den tid och energi du lägger ner, och det bli väldigt bra... längtar tills man får se slut resultatet nån gång i framtiden
Tack så mycket, kul att du gillar det. Verkligen. Ska nog inte bli så jättelångt bort. Eller tänkte du när hela bilen är klar?
Jobbar på i min "egen lilla" takt... Hehe.
jag menar igentligen hela bilen... men jag längtar även efter att få se när allt är polerat och klart under huven med
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jag menar igentligen hela bilen... men jag längtar även efter att få se när allt är polerat och klart under huven med
Okej, tänkte nästan det... Det som jag håller på me under huven torde inte va så länge kvar. Men ja ska nog inte säga så mycke. För de kan fort ändras... Hehe.
Okej, tänkte nästan det... Det som jag håller på me under huven torde inte va så länge kvar. Men ja ska nog inte säga så mycke. För de kan fort ändras... Hehe.
hehe okej, nice.... haha jaa det brukar ju kunna ändras på en grisblink
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
skulle vara snopet om du fick för dig att tjåla in en annan motor. då skulle du riktigt ha sagt hej före du hoppat i ån. iochmed att du har kämpat på med kåpor :p
"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"
skulle vara snopet om du fick för dig att tjåla in en annan motor. då skulle du riktigt ha sagt hej före du hoppat i ån. iochmed att du har kämpat på med kåpor :p
Joo, haha. De skulle inte vara så smart då kanske Jepp, helt rätt.
Jag tänkte på sådana ögonlock man klistrar på lysena= inte speciellt snyggt. Men de som du har fixat passar ju verkligen in. ser inte överdrivet eller plastigt ut. Lycka till med bygget!
Jag tänkte på sådana ögonlock man klistrar på lysena= inte speciellt snyggt. Men de som du har fixat passar ju verkligen in. ser inte överdrivet eller plastigt ut. Lycka till med bygget!
Endel bilar är det ju snyggt på... Men förstår hur du menar. Tack så mycket! Kul att höra. Tack tack.
Ja samma här läst igenom 62 sidor & kollat på all puts.. Man kan ju lätt säga att du inte ger upp i första taget.. Så hur blir det med kjolpaket?? Kanske ett Cosworth runt om eller bygga eget?
Galad8: Har varit och jobbat efter skolan nu 2 kvällar...
Det är ju toppen, Så du får in lite kulor och kan fortsätta med projektet, Arbeta inte för mycket på en gång nu bara så du tröttnar på allt slip & plastande! Detta får ju inte avslutas
fy fan nu har jag läst igenom över 60 sidor! men det var det värt!
jag är mycket imponerad.
keep up the good work!
Knasig_Racer skrev:
Ja samma här läst igenom 62 sidor & kollat på all puts.. Man kan ju lätt säga att du inte ger upp i första taget.. Så hur blir det med kjolpaket?? Kanske ett Cosworth runt om eller bygga eget?
Hur som helst ser fram emot fler bilder..
Keep up the good work..
OJ! Hur orkade ni?
Vet inte riktigt vad jag ska säga, men om man läser igenom hela så måste den ju va lite småspännande ändå.
Riktigt kul att läsa dessa kommentarer! Tack tack.
Hehe, nej ja är ju inte den som ger upp direkt... Gör man så kommer man ju ingen vart. Kjolpaketet hmm, bygga eget... Kanske. Köpa nåt paket, Kanske... Vet inte riktigt, inget sånt är bestämt ännu, men nåt annat paket än orginal paketet blir det iallafall!