Fredrik.Gustavsson:
Nej det tror jag verkligen inte det kommer göra eftersom Kicker gillar effekt precis som JBL, Rockford Fosgate osv.
Och effekt får man varken från ditt steg eller från din hillman stereo som jag fortfarande tycker du kan slänga åt helvete och köpa en riktigt ; )
Satsa på något mer lättdrivet som Dls, infinity eller kanske Gas som är garanterat billigast.
Men varför inte göra som alla rekomenderar att skrota det där med att ha så många högtalare som möjligt ?
Ett ordentligt framsystem drivet på stereon och sen en enkel bas på det ?
MVH Fredrik "
NEJ ska ha den stereon & efter jag köpt den ska jag fan övertyga dig om att den är underbar för mig
Okej kicker var fränt men inte för min budget...
Vadå så många högtalare som möjligt? två st i framdörrarna, en bas & två st lite kraftigare ibak också? det är väl t*mefan inte mycket högtalare?
Men rekommendera HÖGTALARE & en bas för max 2200 då? för budget stereon ska jag ha så är det !
Rwider:
Större högtalare får jag in, får plats me 2 st 18" om jag nu skulle vilja det
Men framdörrarna tror jag ja bnara får in 5,25.
Dom där högtalarna lät bra om man kollar på nypriset men såg värdelösa us om man kikar på dom. Eftersom de sitter så pass synligt skadar de ju inte om dom är fina också. men viktigast är 5,25orna & basen ser lite bättre ut!
Vad ska jag välja för 5,25or?