Jag är också med på autopower, det är en mycket bra sajt för enbar BMW och jag kunde inte säga bättre än John87 men en tråd på varie märke är kanske lite väl
Senast redigerat av alain (8 november 2007)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
autopwer är så jäkla stort, helt värdelöst om man inte har gott om tid och massa tålamod
dock bra för felsökning av bilen
kanske på grund att du inte vet hur man använder sajten, jag tycker att den är väl organiserad och man hitta alltid rätt upplysning vid behov, och det händer alltid någonting nytt. (utvekling i systemet)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
autopower är det som gäller om man vill få tips och hjälp om allt möjligt till BMW. kanon sida.
sen finns det ju mängder med BMW klubbar att haka på om man vill det.
lite larvigt att skapa en tråd här och snacka BMW,då skulle alla Volvo raggare bli ledsna och springa hem till sina morsor och farsor och säga att dom också vill ha en BMW
Mm, eller så låser vi en tråd som garanterat kommer bli pajkastningens mecka.
Alla bilar utom BMW är skit och körs bara av folk som inte har råd med en BMW, eller hur?
Får inte riktigt ihop det.. Bmw körs bara av folk som inte har råd med bmw?
Nej men fattar vad du menar Min bmw är min andre bil och aldrig varit så nöjd som med denna. Men visst kommer ändå prova på andra bilar för eller senare.. Då mina ögon fastnat för en s14 eller 3000GT.
Alla bilar utom BMW är skit och körs bara av folk som inte har råd med en BMW, eller hur?
Nej men fattar vad du menar Min bmw är min andre bil och aldrig varit så nöjd som med denna. Men visst kommer ändå prova på andra bilar för eller senare.. Då mina ögon fastnat för en s14 eller 3000GT.
Senast redigerat av _Glenne_ (8 november 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Godmorgon ;P Ser det nu tack Glenne ^^
hehe alla gör vi misstag otroligt att jag såg det när man är nyvaken ^^
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!