2533
Sök

Bmw tråden

Avstängd
298 Inlägg
8 november 2007
_Glenne_ skrev:
"Det är inte lätt när det är svårt men det är fan i mig så gött när det går"

740n eller ?

stäng tråden! smile
det kommer att spåra ur,frågan är bara när wink
Senast redigerat av PG (8 november 2007)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 november 2007
haha näe.. fråga mig inte vad jag menar med det där men men roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Avstängd
1 266 Inlägg
8 november 2007
Nja jag skulle då inte vilja ha en Turksläde som bil.

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

dARKiE
5 031 Inlägg
8 november 2007
TheFinnishFlash skrev:

Oh där kom första pajen big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

BMW-328I
8 november 2007
Darkie skrev:
TheFinnishFlash skrev:

Oh där kom första pajen big_smile

aa haha där kom den

Avstängd
298 Inlägg
8 november 2007
TheFinnishFlash skrev:

turk släden går bra va.
lite kebab lukt i bilen men det får man ta.

Edit: bäst att hålla käften smile
där kom dagens första 1a haha
Senast redigerat av PG (8 november 2007)

neckwomen_88
8 november 2007
Fajten brukar ofta stå mellan BMW - jänkers, men ptja..varför inte dra in alla andra också big_smile

226 Inlägg
8 november 2007
shush, det heter kebabsläde!
brorsan bakar pizzor i sin bmw smile

neckwomen_88
8 november 2007
alain skrev:
neckwomen_88 skrev:
autopwer är så jäkla stort, helt värdelöst om man inte har gott om tid och massa tålamod tongue

dock bra för felsökning av bilen

kanske på grund att du inte vet hur man använder sajten, jag tycker att den är väl organiserad och man hitta alltid rätt upplysning vid behov, och det händer alltid någonting nytt. (utvekling i systemet)

Hehe, efter att ha gått teknik tre år på gymnasiet har man iaf hyfsad koll på forum wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 november 2007
äh BMW är fina bilar... skulle lätt kunna tänka mig att ha en... visseligen känns det som dom kan jävlas en del men dom är snygga och roliga... kommer ihåg farsans bmw 530 som han köpte ifjol den höll en vecka sen sen rasade motorn en vippa gick av som klämde fast en ventil i öppet läge så kolven gick upp i ventilen och sen kan ni lista ut resten själv roll.... så då lyfte vi i en 535 motor istället och sålde iväg den tongue... men bra gick den big_smile

näe otur kan man väll ha med alla bilar... så som sagt bmw är fina bilar smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Avstängd
298 Inlägg
8 november 2007
fishn skrev:
brorsan bakar pizzor i sin bmw smile

15 minuter en kvart brukar det ta på M3an sen är dom kanon.

167 Inlägg
8 november 2007
fishn skrev:

Personligen föredrar jag kokainsläde. Det låter mer exklusivt på något vis lol

1 436 Inlägg
8 november 2007
Saab vs. Volvo
Volvo vs. BMW
Ford vs. Volvo
... märkeskampen fortsätter, men var skall jag stå som har haft en Volvo, har en BMW och en Saab och en skruttford och ingen av dem är bättre än de andra (om man frånser skicket på just mina bilar)...

Jag vet! Jag skapar en vi-som-fulstylar-våra-bilar-med-wellpapp-tejp-och-wunderbaums-tråd. roll

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 436 Inlägg
8 november 2007
neckwomen_88 skrev:
alain skrev:
neckwomen_88 skrev:
autopwer är så jäkla stort, helt värdelöst om man inte har gott om tid och massa tålamod tongue

dock bra för felsökning av bilen

kanske på grund att du inte vet hur man använder sajten, jag tycker att den är väl organiserad och man hitta alltid rätt upplysning vid behov, och det händer alltid någonting nytt. (utvekling i systemet)

Hehe, efter att ha gått teknik tre år på gymnasiet har man iaf hyfsad koll på forum wink

Det finns ju mycket bra information på autopower men forumet i sig är helkass, varför kan de inte vara som alla andra och köra punbb eller phpbb?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Avstängd
298 Inlägg
8 november 2007
Caffe skrev:
Det finns ju mycket bra information på autopower men forumet i sig är helkass, varför kan de inte vara som alla andra och köra punbb eller phpbb?

sant
känns lite gammalt
sen att dom inte har en edit funktion är ju helt värdelöst.
skriver man som en kratta så måste man ju kunna ändra det wink

oo=00=oo
374 Inlägg
8 november 2007
Det är ganska intressant detta med märkeskriget, oftast brukar första kängan komma ifrån en Saab eller Volvo åkare.

Personligen bryr jag mig inte.

Men efter att ha jobbat på bilfirma och däremed kört en himla massa bilar så kan jag konstatera att jag gillar inte saabs inredning, det känns som att instrumentpanelerna försöker äta upp en. Och Volvos bekymmer enligt mig är växellådor/koppling. Dom är jag inte riktigt vän med.

Bmw tycker jag har lagom mycket knappar på instrumentbrädan, stilig inredning och fantastiska växelådor/drivlina/chassin och väghållning. Sen att en del kallar dom blatteåk och kebabsläde, ja kära hånare, den delen av svenska befolkningen som härstammar från andra länder har väl helt enkelt god smak! smile

Freude am fahren!

BMW-328I
8 november 2007
msjuan skrev:
Det är ganska intressant detta med märkeskriget, oftast brukar första kängan komma ifrån en Saab eller Volvo åkare.

Men efter att ha jobbat på bilfirma och däremed kört en himla massa bilar så kan jag konstatera att jag gillar inte saabs inredning, det känns som att instrumentpanelerna försöker äta upp en. Och Volvos bekymmer enligt mig är växellådor/koppling. Dom är jag inte riktigt vän med.

Bmw tycker jag har lagom mycket knappar på instrumentbrädan, stilig inredning och fantastiska växelådor/drivlina/chassin och väghållning. Sen att en del kallar dom blatteåk och kebabsläde, ja kära hånare, den delen av svenska befolkningen som härstammar från andra länder har väl helt enkelt god smak! smile

Du.....bra skrivet tongue

Fotograf
966 Inlägg
8 november 2007
alain skrev:
r-ted skrev:
BMW äger, finns inga bilar jag har varit mer nöjd med.

Helt klart: en gång BMW alltid BMW smile

Kan inte mer än hålla med..smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
8 november 2007
BMW-328I skrev:
msjuan skrev:

Du.....bra skrivet tongue

Håller med här åxå!wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

226 Inlägg
8 november 2007
Nee men bmw har riktigt bra bilar smile kan inte mer än hålla med!

Sök