Jag hoppas verkligen inte du tar illa upp, utan jag säger endast detta för att jag tycker att modden har potential.
1.Testa att använda Feather mellan 0,3-0,5 när du markerar något eftersom du nu har lite "hackiga" kanter.
2.Lacken reflekterar ju olika föremål, även dess färg till en viss del (mörka färger reflekterar mer), så i detta fallet hade jag gjort områdena som reflekterar himlen LITE blåare/gråare för att det ska se mer realistiskt ut.
3.Kolfibern på frontläppen är för stor om man jämför med huven och resterande kolfiberdelar.
4.Framdäcket ser ut att ha punka och bakhjulet är off (ser ut som bilen har toe-out bak) Så om, jag hade varit du hade jag försökt hitta andra fälgar som är i samma vinkel som bilen.
5.Dom nya delarna som du har lagt till på bilden tex intercoolern och texten på intercoolern borde du använda lite Noise så att det matchar resten av bilen, för nu ser det ut som att tex intercoolern har väldigt bra upplösning (inget brus) medans hela bilen har lite sämre upplösning (mer brus)
Hoppas som sagt att du inte tar illa upp och att du förstår vad jag menar