3534
Sök

Internetkurs i skolan

DFFL
9 020 Inlägg
11 november 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
FireTraXX skrev:
Miklen skrev:
Vfan har min sida med detta att göra.. Du som skapa tråden ville väl ha feedback eller jävla /#"%#¤/¤%"%"#.. om man då hittar såna grejer får man inte nämna dom ?? äh varför bry sig..Gör va du vill me din sida URSÄKTA ATT JA KOMMENTERADE DEN!!!

Man ska säga vad man tycker sålänge garagaets medelanvändare håller med.
Annars är man dum i huvudet har jag märkt.

Haha big_smile
Fast jag ser att du samlat dig mod att lägga upp bilen igen, räcker väl med att du är ärlig i en vecka så är du väl nere på 1,2p i snitt eller nåt sånt big_smile

Troligtvis.
Skrev att jag tyckte en persons bil var ful och fick världens utskällning tillbaka.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Drop Shop
926 Inlägg
11 november 2007
ie kan inte läsa korrekt html/css. säkert därför det ser ut som stryk där.

Administratör
11 960 Inlägg
11 november 2007
mellowd skrev:
ie kan inte läsa korrekt html/css. säkert därför det ser ut som stryk där.

Sidan är ganska långt ifrån vad som kan kallas "korrekt html och css", så nog tolkar IE som det ska...

Kodar man xhtml 1.0 strict eller transitional och håller sig till det så tolkar webbläsarna väldigt lika. Däremot finns det vissa saker som IE tolkar rätt/fel och andra saker som Firefox tolkar rätt/fel, opera ... osv.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

8 156 Inlägg
12 november 2007
Please. Gå tillbaka till HTML 3.2-standarden wink
Börja med att lägga in bakgrunden i <BODY>-taggen istället. (background="")
<div id="layer1"> funkar inte så bra än.
Använd helst inte åäö och mellanslag i filnamn. Det är ytterligare en källa till problem.

Jag kör med Opera som ignorerar en hel del fel. (Men bakgrundsbilden visas inte)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök