2868
Sök

Era tvångshandlingar?

Elektriker/Montör
534 Inlägg
19 november 2007
volvo_raggaren skrev:
r-ted skrev:
jag måste tanka när tankmätaren kommer ner mot halvtank... finns inget jobbigare än när tankmätarn kommer ner under halv tank.

där ser man hur olika man kan va, jag tankar alltid fullt och kör sen tills det behövs tankas igen gör mig inget att mätaren är långt ner, brukar få i 55-58L i min 60L tank

tillbka till topic
kollar alltid så jag har med mig nycklar, mobil, plånbok och snus när jag går hemifrån kollar ofta en extra gång innan jag låser dörren så jag inte glömt nåt

Det är det ända rätta. Nycklar, telefon, plånbok, snus. I den ordning och med en "klapp" på den fickan som det skall ligga i så man KÄNNER att man har det med sig... smile
Senast redigerat av Robbin_V90 (19 november 2007)

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

494 Inlägg
19 november 2007
Ja äter alltid salladen före själva maten oavsett maträtt. om jag har börjat äta säg potatis så kan jag inte ta sallad i mella utan den får glatt vänta tills nästa portion:P

och så måste jag alltid kissa innan jag går och lägger mig de absolut sista jag gör annars ligger jag och känner efter tills jag blir kissnödig:P

tjen har de dära kolla alarmklockan tusen gånger innan hon kna somna.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

Elektriker/Montör
534 Inlägg
19 november 2007
En sak till.. Kan INTE dricka öl ur gröna flaskor....
Måste vara bruna annars får jag hälla upp det i glas.
Finns inte glas eller bruna flaskor tackar jag hellre nej...

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

Maskinförare
1 163 Inlägg
19 november 2007
Jag har alltid stereovolymen på jämn siffra.
Äter alltid stripsen före hambugaren.
Väntar tills jag sett larmet larma på bilen (dioden) om jag har ljudlöst.

Sen tänkte jag börja med det från "COPS" dunka huvet på tutan i bilen 3ggr ^^

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
19 november 2007
Pikey skrev:
Har en tvångs-sak att jag får inte gå på några linjer eller trampa på någon kant i när det är fyrkantiga gatplattor eller liknande.

Sedan att det är fixide linjer från allt och där jag går, får då inte trampa med halva foten på skugga och halv sol. eller trampa så att halva foten är på baksidan av gavlen medans andra på framsidan.

Låter lite sepe men jag vet inte varför jag gör det

Hahahaha sån var jag när jag var mindre, typ att det var osynliga linjer ut ifrån alla kanter som tex på ett bord och då skulle man inte trampa på den "linjen" utan på endera sidan av den, fan vad folk (myself included) kan vara udda ibland lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

6 170 Inlägg
19 november 2007
_Spawned_ skrev:
Jag har alltid stereovolymen på jämn siffra.
Äter alltid stripsen före hambugaren.
Väntar tills jag sett larmet larma på bilen (dioden) om jag har ljudlöst.

Sen tänkte jag börja med det från "COPS" dunka huvet på tutan i bilen 3ggr ^^

Inte Cops, KOPPS ffs tongue

Asgrym film, såg den (igen) för ett tag sen och jag var faktiskt med lite sugen på att börja göra likadant just bara för att det e så fult och onödigt men jag har glömt exakt hur han gjorde så jag tror jag hoppar det, e för lat för att slänga in dvdn och leta upp det....  big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

Maskinförare
1 163 Inlägg
19 november 2007
Ah, sorry.. joo, så jävla värt alltså.. nog tror jag det är fler än en som skulle skratta om man gjorde det ^^

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

153 Inlägg
19 november 2007
de me ljudet e spec, måste alltid ha jämt nummer på volymen el alla inställningar! och så kan jag bara lyssna max typ 20 sekunder av varje låt sen måste jag byta. sad

1 297 Inlägg
19 november 2007
jag måste gå på toa innan jag går och lägger mig.. annars ligger jag i sängen me ångest ända tills jag pallrar mig till toan smile

tysk.
592 Inlägg
19 november 2007
När jag åker in i ett nytt län så måste jag pressa foten så långt fram det går för att försöka vara först in, fråga inte varför. har gjort så sen jag var liten big_smile

119 Hk/Liter
246 Inlägg
19 november 2007
MrTobias skrev:
jag måste gå på toa innan jag går och lägger mig.. annars ligger jag i sängen me ångest ända tills jag pallrar mig till toan smile

samma här:P

Annars ligger man och väntar på att bli pissenödig, vilket leder till att man måste kliva upp ur sängen en extra gång när man väl lagt sig..

Move your mind

2 283 Inlägg
19 november 2007
Sen en annan grej så kan jag ALDRIG dricka upp allt i ett glas eller flaska eller något.
Lämnar alltid något kvar.
Senast redigerat av Pikey (19 november 2007)

R.I.P. Michael Jackson!

6 170 Inlägg
19 november 2007
Pikey skrev:
Sen en annan grej så kan jag ALDRIG dricka upp allt i ett glas eller flaska eller något.
Lämnar alltid något kvar.

När jag tar ett glas vatten så gör jag likadant, dricker tills det är lite på botten och sen häller jag ut det, kan jäklar inte tömma helt utan måste bara lämna lite och hälla ut det sen.

Allting annat dricker jag som vanligt tongue  hmmm big_smile

(obs jag dricker endast vatten hemma i köket vid diskhon wink så jag häller ju inte vatten i krukor på restauranger eller nått lol)

OEM <3
6 957 Inlägg
19 november 2007
Tvånghandlingar hos mig (En del av dom)
# Måste larma 2 ggr minst, blir fler om ja parkerar i city tongue
# Stereon på jämn volym, (jobbigt med Saab´s originalstereo!)
# Dricka 1 liter vatten innan ja somnar
# Kan absolut inte ha en T-shirt som skär sig med tröjan ovanpå...

Den sista har nog mer med uppfostran att göra wink

OEM <3

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 november 2007
MrTobias skrev:

haha samma här... även om jag går på toan bara ett litet tag innan jag får för att gå och lägga mig så måste jag gå på toan igen annars går det inte att sova, eller så ligger man vaken tills man blir pissnödig och får gå på toan sen kan man somna... knepigt

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

130 Inlägg
19 november 2007
Hmm... hur mycket psyko e jag då? lol

Jag.... hmm... nä, eller?

Fan va svårt, JO, jag kan inte torka mig med handduken på den färgade/motiv-sidan roll

Jag vill ha en bil med klös i!

115 Inlägg
19 november 2007
I min lägenhet så har jag fått för mej att det kan börja brinna rätt så lätt, så innan jag går ut så måste jag titta efter så det inte gör det, en liten brandrunda, t.ex om spisen är på etc

hehe man borde ju vara inspärrad

Better than God \o/
1 883 Inlägg
19 november 2007
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

_Palmen skrev:
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Jag har alltid jämn siffra på min stereo. Om någon annan höjer eller sänker så måste jag fixa till det om det blir på ojämt

Samma här!  ALDRIG en ojämn siffra på volymen, inte ens hemma.

Är lås galning med, låser ALLTID dörrar efter mig, bilen, hemma, dass osv. Även om tjejen står i trappuppgången och jag går in först hinner jag låsa på de 10 sek det tar henne att nå ytterdörren. (vad arg hon blir)
Senast redigerat av MrTurbo (19 november 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

69 Inlägg
19 november 2007
Ena skrev:
Trycker alltid 2 eller 3 ggr när jag ska låsa bilen fast en gång ska räcka.
Vid rödljus så måste jag alltid kolla så ettan ligger i genom att lägga i tvåan och sedan ettan igen. Brukar oftast vara en gång men kan bli 2 ggr.

/Ena

Lägger också i tvåan innan ettan när jag ska iväg, Kan bero på att den första bilen jag körde var en gammal folkabuss som man var tvungen att utföra den proceduren på för att få i växeln över huvudtaget. Så nu, fyra år senare gör jag fortfarande samma sak på ALLA bilar smile

Bilar! Vilket jävla påhitt.

2 283 Inlägg
20 november 2007
TBOC_Razor skrev:
Pikey skrev:
Har en tvångs-sak att jag får inte gå på några linjer eller trampa på någon kant i när det är fyrkantiga gatplattor eller liknande.

Sedan att det är fixide linjer från allt och där jag går, får då inte trampa med halva foten på skugga och halv sol. eller trampa så att halva foten är på baksidan av gavlen medans andra på framsidan.

Låter lite sepe men jag vet inte varför jag gör det

Hahahaha sån var jag när jag var mindre, typ att det var osynliga linjer ut ifrån alla kanter som tex på ett bord och då skulle man inte trampa på den "linjen" utan på endera sidan av den, fan vad folk (myself included) kan vara udda ibland lol

Haha du och jag är nog ganska lika smile

R.I.P. Michael Jackson!

Sök