3091
Sök

Era tvångshandlingar?

Förjaevle Brao
555 Inlägg
1 april 2008
låser om mig å kollar att jag har allt med, ex: om ja kommer hem från skolan så låser jag bilen fastän den står hemma på gården!

Säljare
341 Inlägg
1 april 2008
Jag kan inte gå på A-brunnar för det ger otur... kliver alltid över dom..
däremot går K-brunnar bra, dom ger ju tur =P

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 april 2008
Jag lägger i 1an 10tusen gånger vid rödlysen för att försäkra mig om att den är i... gör det i alla bilar hmm sen trycker jag på handbromsknappen rätt så jävla ofta o rätt så oavbrutet ;P

Bmw osv..

Valkyrie
118 Inlägg
1 april 2008
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Samma här. Den måste stå på jämn siffra smile

Forge Distributer http://www.maptun.com/

219 Inlägg
1 april 2008
har inga just nu. men en period när jag tränade handboll så kunde jag inte springa på linjera på golvet. måste sett sjukt ut när jag skuttade runt där

Chaufför
418 Inlägg
1 april 2008
Reglagen till luftutsläppen(instrumentpanelen) måste vara likadana på båda sidor. Klimataren ska stå på jämna nr. Känner ofta i fickor o ser till att jag har allt, typ nycklar ,mobil, plånbok med mig.

Kör Scania!!

373 Inlägg
1 april 2008
SupraDupraFly skrev:
Skyline_dennis skrev:
Jag kan inte sova utan musik. Kan slockna på nån minut när jag hör musik men när ingen musik spelas kan jag vara vaken hela natten. vet inte om de är en tvångshandling dock men endå...

samma här, men jag måste ha tven på istället.. haha, kan absolut inte somna om inte tven är på..

Är lika dan.. måste ha ljud på svag volym för att kunna sova.. (brukar somna gott isoffan om kvällarna)

En del tvångs tankar har man la, liksom en del andra.. kolla så att 1:ans växel är i vid rödljus (vill ju inte få kärringstopp) å lås kontrollen måste jag trycka ialf 2ggr på för att garantera att bilen låst sig.. å så dimljusvredet..

alltid när jag låst garage porten så måste jag känna så den är ordenligt låst i handtaget fastän jag hängt på hänglåset oxå..

fast detta sista vet jag inte om det mer än vana än tvångstanke men jag måste röja iordning mitt skrivbord på jobbet och ställa stolen snyggt intill skrivbordet när jag skall gå hem.. roll avskyr att komma till ett stökigt skrivbord på morgonen å ändå e jag raka motsatsen hemma hmm

3 650 Inlägg
1 april 2008
Gå på brunnslock (på fyllan tongue), tänder och släcker alltid ljuset i hallen när jag ska sova, går till köksfönstret å kollar bilen, sen dricker jag alltid en mun vatten ur kranen när jag ska lägga mig
Senast redigerat av Kesler (1 april 2008)

358 Inlägg
1 april 2008
måste ha jämna nummer på tvns volym.. 12-14-16 osv osv..

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

* Klåpare
1 718 Inlägg
2 april 2008
Har samma tendenser som de flesta av er, jämna nummer på volym, lägger i ettans växel 30 gånger vid rödljus, ställer luftspjällen lika o.s.v.
Men framför allt så slår jag automatiskt på helljuset om jag möter någon med halvljus+dimljus... Lika störande för mig som dom antar jag... sad
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=6471

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
2 april 2008
Kollar alltid så jag har Mobil & snus!
Rycker i dörrhandtaget 2 gånger när den är låst för att försäkra mig om det tongue
Tro det eller ej men kompisen märkt rätt ofta att jag petar näsan vid rödljusen ofta med hmm

C H E V R O L E T <3

Tomten
1 065 Inlägg
2 april 2008
måste kolla att jag har låst  dörrarna.
Mår dåligt om jag inte får kolla så det är låst.

Det är min tvångshandling

1 418 Inlägg
2 april 2008
riggley skrev:
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Samma här. Den måste stå på jämn siffra smile

samma för mig med

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

bäst
319 Inlägg
2 april 2008
ha stereon på jämt siffra, om jag sitter tex i soffa ellee i bilen lägger jag ut nycklar mobil plånbok osv!

Avstängd
1 266 Inlägg
3 april 2008
lägga i 1an och 2an flera ggr vid rödljus fram och tillbaka.
och när jag har 5an i  så är jag alltid tvungen att lägga i friläga och sen 5an igen, så jag är säker på att 5an är i..
Sen en liten jobbig tvångshandling, är att jag inte kan lyssna färdigt på en hel låt...måste byta hela jävla tiden.
Lyssnar jag på radion bläddrar jag genom varenda jävla kanal hela tiden, för att försäkra mig att jag inte har missat någon bra låt...rätt så sjukt :]

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Rakapparat
301 Inlägg
3 april 2008
Måste gå på toa och kissa efter sex. 2 ggr med 1 timmes mellan rum , är jag lite stressad så kan jag skära ner det till 40 minuter men det känns inte bra:)

vilken sjuk människa man är

Kung
191 Inlägg
3 april 2008
cherylee skrev:
sen har jag tvångstankar som att jag måste dricka 7 klunkar, går ej att sluta dricka innnan d. d kan va jobbigt ibland. men d händer inte jämt... men när d väl händer kan ajg nästan inte slita mig från glaset förrens d e tomt.. då syftar jag på vatten oxå o inte sprit hahaha

Men om det bara är 4 klunkar kvar i glaset när du har börjat dricka då? hmm

Jag har jämn volym överallt.. min kompisar hatar det så dom ska alltid byta volym till ojämn sad då stängs stereon av ibland som kompromiss tongue

Jag lägger aldrig i 2:an vid rödljus men friläge och sen ettan igen, händer oavsett hur säker jag är på att ettan är i.

Jag måste ta en cigg vid datorn det sista jag göra innan jag lägger mig, annars blir det absolut fel!

annars är det itne så mycket "fel" på mig lol

Son Of Murphy
782 Inlägg
3 april 2008
Jag har också den där tvångs-tanken om jämna siffror på volymen på bilstereon, MEN 15går bra! smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Styrande position i resebranchen
174 Inlägg
4 april 2008
Min bilstereo har bara jämna siffror.
Tur man inte har tvångstanke att den ska stå på udda siffror då!

Trucker
30 Inlägg
4 april 2008
Hertigen skrev:
tutar alltid 3 gånger när man åker över polcirkeln annars är det otur =/

jag har åxå de problemet.
tur jag inte åker förbi där så ofta...  wink

Sök