3194
Sök

Nytt försök med en Garaget.org Roadtrip 2008 ???

Alecci's fästmö
708 Inlägg
22 november 2007
aha på så vis...hoppas mantorp e jag missade ju de i sommras:(

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

maliin
22 november 2007
bmw525tds skrev:
ja vallåkra vore nog ingen dum grejj och ha som slut destination. bara att det  är ganska långt för er som bor där uppe och åka hem sen. med tanke på att jag har 52mil dit:P

Jag tkr fortfarande att det är smartast att vi här "nere" möter di där "uppe" i mitten. Slut destination på Vallåkra, nja, alla kanske inte ens vill dit? Och som sagt dom öpp igenom kanske inte pallar hela den resan. hmm

Alecci's fästmö
708 Inlägg
22 november 2007
haha jag vt inte ens vad vallåkra ligger har aldrig varit på nått sånt innan så tongue

240 Inlägg
23 november 2007
vallåkra är i helsingborg typ. eller det är väll helsingborg

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Alecci's fästmö
708 Inlägg
23 november 2007
jaha men då e de ju lugnt tongue hm måste nog uppdatare min gps för sist jag va där så byggde dom om hm

maliin
23 november 2007
Lady_Milla skrev:
jaha men då e de ju lugnt tongue hm måste nog uppdatare min gps för sist jag va där så byggde dom om hm

Haha! Har heller inte vare på Vallåkra..äre ens kul tro? Tänk öm dä regner då äju hela håret pajj..Haha. Skämt åsido...det är bra länge kvar innan detta sker iaf.. tongue

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Jag tycker det låter härligt, har inte heller varit på vallåkra, men hört mycket bra om det.
Men då känns de ju nästan som att vi kan "boka" att vi möts nånstans i mitten, och kör resten i samlad trupp ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

240 Inlägg
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
Jag tycker det låter härligt, har inte heller varit på vallåkra, men hört mycket bra om det.
Men då känns de ju nästan som att vi kan "boka" att vi möts nånstans i mitten, och kör resten i samlad trupp ?

tycker jag  låter som en  ypperlig ide. samlad trupp är ju ett  måst eiaf

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
_Spawned_ skrev:

tycker jag  låter som en  ypperlig ide. samlad trupp är ju ett  måst eiaf

Mikael nu varu att lillgammel, "ypperlig"... wink de skulle fan ja vilja höra från dej nångång! Men det blir en bra idé ja höller med. Om ja nu fischar nåt körkort i tid tongue

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Klart du gör yikes Hur hade du annars tänkt följa med ? ;D

240 Inlägg
23 november 2007
ja hu rhade du  tänkt följa med malin lille? det  är en  fundering:P men skaffa ett körkort nu så ja kan va full i bilen:P

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
ja hu rhade du  tänkt följa med malin lille? det  är en  fundering:P men skaffa ett körkort nu så ja kan va full i bilen:P

Kan du ge dej fan på att ja ska..så kan du va full jämt. Blir ju ja som bestämmer musiken...yummie... tongue tongue

240 Inlägg
23 november 2007
maliin skrev:
bmw525tds skrev:

Kan du ge dej fan på att ja ska..så kan du va full jämt. Blir ju ja som bestämmer musiken...yummie... tongue tongue

bestämmer musiken  eller? haha:P det  tror ja ju inte. du  bestämmer juinget annat. så ja kommer ju få fortsätta med det;)

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Musik behöver man inte bestämma.. finns bara en sorts musik i min bil.. det är min sköna motor sång.. <3

240 Inlägg
23 november 2007
haha men du  ja kan  med lysna på motorn:P 4" avgas från turbon och  bakåt:) låter gött som fan:) påställd turbo och  öppet filter:P men skitsamma. ska vi göra ngt av detta?

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
maliin skrev:
bmw525tds skrev:

bestämmer musiken  eller? haha:P det  tror ja ju inte. du  bestämmer juinget annat. så ja kommer ju få fortsätta med det;)

Haha, nu taru väl i lite för mycke grabben! Jag är kungen, dvs ja bestämmer både över dej o resten av allt tongue tongue SYND!

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
haha men du  ja kan  med lysna på motorn:P 4" avgas från turbon och  bakåt:) låter gött som fan:) påställd turbo och  öppet filter:P men skitsamma. ska vi göra ngt av detta?

Ja, vi ska dra iväg, sen om du ens e vaken slappis TC så märks de öm du ä mä wink

maliin
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
Klart du gör yikes Hur hade du annars tänkt följa med ? ;D

Haha tongue Ja då skulle ja vart full i Mikaels bil isåf tongue Ombytta roller då vettu. Fast det är fortfarande ja som bestämmer allt! cool

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Tjaa, du är kvinna ? Går väl inte att invända så mkt mer där..
Och micke om du missat det, så får du lära dig nu.. Kvinnor bestämmer.. det bara är så..
Vi män tror att vi bestämmer tills kvinnan säger nåt, då håller vi med och gör så..

maliin
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
Tjaa, du är kvinna ? Går väl inte att invända så mkt mer där..
Och micke om du missat det, så får du lära dig nu.. Kvinnor bestämmer.. det bara är så..
Vi män tror att vi bestämmer tills kvinnan säger nåt, då håller vi med och gör så..

Klart ja är kvinna tongue Va trodde du? Bra inställning, den kmr du långt på wink nog snack om sånt här trams. Hoppas roadtrippen blir av iaf smile

Sök