3191
Sök

Nytt försök med en Garaget.org Roadtrip 2008 ???

240 Inlägg
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
Tjaa, du är kvinna ? Går väl inte att invända så mkt mer där..
Och micke om du missat det, så får du lära dig nu.. Kvinnor bestämmer.. det bara är så..
Vi män tror att vi bestämmer tills kvinnan säger nåt, då håller vi med och gör så..

va i helvete? ä du  kärringstyrd eller? vette fan om jag  skullelåta en tjej låsa mitt liv. skulle jag göra som malin  säger skulle jag ju bar a va i hennes säng. men jag har  ju bilar  med:)

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
_Spawned_ skrev:
Tjaa, du är kvinna ? Går väl inte att invända så mkt mer där..
Och micke om du missat det, så får du lära dig nu.. Kvinnor bestämmer.. det bara är så..
Vi män tror att vi bestämmer tills kvinnan säger nåt, då håller vi med och gör så..

va i helvete? ä du  kärringstyrd eller? vette fan om jag  skullelåta en tjej låsa mitt liv. skulle jag göra som malin  säger skulle jag ju bar a va i hennes säng. men jag har  ju bilar  med:)

Haha va fan ska d betyda mä sänga da? roll *sccch*

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Oh ja, jag har lärt mig med tiden.. roll

Men åter till ämnet.. Jag har då med mig ca 10bilar i dags läget som är sugen att haka på ner från norr.. Så jag blir inte själv iallafall smile

Men om vi möts upp i typ norrköping ?

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

240 Inlägg
23 november 2007
hahaha vart är norrköping då:Ptonguetongue????? hehe jag vet vart karlstad ligger:) och örebro

maliin
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
Oh ja, jag har lärt mig med tiden.. roll

Men åter till ämnet.. Jag har då med mig ca 10bilar i dags läget som är sugen att haka på ner från norr.. Så jag blir inte själv iallafall smile

Men om vi möts upp i typ norrköping ?

Går nog inte att bestämma ngt förtillfället va ja tror. Det kan väl iaf få bli 2008? tongue

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
hahaha vart är norrköping då:Ptonguetongue????? hehe jag vet vart karlstad ligger:) och örebro

BONNE big_smile

240 Inlägg
23 november 2007
ja du  lär väll var a lika mycke bonne som mej eftersom du  med bor i forshaga va:P

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Nog kan man köra på örebro också, då du inte verkar hitta nån annanstans tongue
Nädå, är väl mest bara så man får nått preliminärt..

240 Inlägg
23 november 2007
haha hittar gör jag att bara jag får veta på ett cirkus vart det  ligger så är det  inga problem lixom. men jag har som sgt tänkt mej att jag ska åka jänk. så det  får ju int egå allt för fort:P

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
haha, men blir det caravan. så lär det ju inte gå allt för fort smile
Tips på ungefärligt datum ?

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
ja du  lär väll var a lika mycke bonne som mej eftersom du  med bor i forshaga va:P

Aldrig. Ja vet iaf vart Deje ligger sådeså cool

maliin
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
haha, men blir det caravan. så lär det ju inte gå allt för fort smile
Tips på ungefärligt datum ?

Sveriges nationaldag ä inte alle ledige då? smile

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
haha hittar gör jag att bara jag får veta på ett cirkus vart det  ligger så är det  inga problem lixom. men jag har som sgt tänkt mej att jag ska åka jänk. så det  får ju int egå allt för fort:P

Åk med mej fåru va mä öm litte speedway haha lol

240 Inlägg
23 november 2007
ja men det skulle var a kul att lägga det  samtifigt med den  andra touren så man kunde möta dom med "stylade" bilar. hehe:P va besvikna dom skulle bli. nej  men detta ärväll en sväng som ska ta ngra dager så nationaldagen är väll ingen bra ide. bättre å ha det  under  semestern ju:)

240 Inlägg
23 november 2007
ej du  malin. jag vill ha en  lincoln nu och ska väll antagligen ha den som jag ska kolla på på sönda om det  är ngt att ha:) jag har  åkt med dej 1ggn och det  räcker trorjag

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
ja men det skulle var a kul att lägga det  samtifigt med den  andra touren så man kunde möta dom med "stylade" bilar. hehe:P va besvikna dom skulle bli. nej  men detta ärväll en sväng som ska ta ngra dager så nationaldagen är väll ingen bra ide. bättre å ha det  under  semestern ju:)

Som alla har semester samtidigt eller? Låt d va från en freda - månda eller nöe da. Eller va äre beräknat att hela turen ska ta?

240 Inlägg
23 november 2007
jag  är gärna borta 1vecka tror jag:)

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
ej du  malin. jag vill ha en  lincoln nu och ska väll antagligen ha den som jag ska kolla på på sönda om det  är ngt att ha:) jag har  åkt med dej 1ggn och det  räcker trorjag

Inte mitt fel att d finns harar i skogen mad tongue

maliin
23 november 2007
bmw525tds skrev:
jag  är gärna borta 1vecka tror jag:)

Dusche i ÄLVA eller?

240 Inlägg
23 november 2007
ne men  man ska väll bo på ngn  camping kanske? eller va tror du  smartast?

Sök