Du har säkert rätt, har ju inte fått hem bilen än ens. Nu när man tittar på bilderna på din länk så säger jag bara shit dem kan bli riktigt fina!
Fick nyss ett samtal av lackeraren, att bilen är färdig. Så nu ska jag bara åka och skriva lite papper med förra ägaren, sen kanske den åker hem ikväll annars imorgon!
bilder kommer! Stay tuned! mvh/skog
Du är på väg att köpa en väldigt personlig bil som i många avseende är fullständigt värdelös men väghållningen och körglädjen är makalös! Uppdatera fjädrar och dämpare, sätt på ett par bra däck och du kommer att kunna ta kurvor snabbare än många andra bilar
Hojta till när du har bilder på bilen
Turbo? No. Balls! Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge "Ecodriving is for poor people"
Du har säkert rätt, har ju inte fått hem bilen än ens. Nu när man tittar på bilderna på din länk så säger jag bara shit dem kan bli riktigt fina!
Fick nyss ett samtal av lackeraren, att bilen är färdig. Så nu ska jag bara åka och skriva lite papper med förra ägaren, sen kanske den åker hem ikväll annars imorgon!
bilder kommer! Stay tuned! mvh/skog
Du är på väg att köpa en väldigt personlig bil som i många avseende är fullständigt värdelös men väghållningen och körglädjen är makalös! Uppdatera fjädrar och dämpare, sätt på ett par bra däck och du kommer att kunna ta kurvor snabbare än många andra bilar
Hojta till när du har bilder på bilen
Säg inte så då vågar jag ju inte köpa den! Hur menar du med värdelös? haha:D
Kolfiberhuv är så förbannat fult, förstår inte hur man kan förstöra en bil med en annan färg/kolfiber på huven. Såfall ska man lacka det i samma färg som bilen annars blir det A-traktor stil.
Haha Menar bara att det är en jävligt liten bil, baksätet är väl inte att räkna med. eller trunken. och den har en värdelös svängradie. Och den är inte jättebillig i bensin, en ganska törstig liten bil. och där finns ett par ställen som ofta börjar rosta.
Men missuppfatta mig nu inte, jag älskar mitt luder och kan inte tänka mig någon bil jag heldre vill ha i samma prisklass De bra sidorna väger upp nackdelarna.
Haha Menar bara att det är en jävligt liten bil, baksätet är väl inte att räkna med. eller trunken. och den har en värdelös svängradie. Och den är inte jättebillig i bensin, en ganska törstig liten bil. och där finns ett par ställen som ofta börjar rosta.
Men missuppfatta mig nu inte, jag älskar mitt luder och kan inte tänka mig någon bil jag heldre vill ha i samma prisklass De bra sidorna väger upp nackdelarna.
Jamen, okey ville ändå ha en mindre bil så skitsamma. tror inte den dricker mer än bmwn dock! Så det är nog lugnt! Nu står den hemma ialf.. bilder kommer väl när som.. dock måste jag fota inne i garaget då det är skitmörkt ute.. pusshaj
Bakdelen går ju inte för 5 öre ihop med greddy läppen. Kör på nån mindre spoiler bak med så får du ett mer enhetlig style på bilen istället för att ha stilren framifrån och 2f2f bakifrån och sepe från sidan^^
Kan redan nu avslöja att jag kommer montera vingen imorgon, och installera huvudenheten från bmwn! Skippar baslådan och kommer lägga en slant på bättre högtalare bara.
Några planer för motorn ? Hade själv tänkt kompressormata min sedan, med allt vad ombyggnad det medför Behöver bara lite kapital först. samt fixa lite annat smått o gott
Och här: Lite inspiration
Några planer för motorn ? Hade själv tänkt kompressormata min sedan, med allt vad ombyggnad det medför Behöver bara lite kapital först. samt fixa lite annat smått o gott
Fälgarna är helt nya så jag väntar lite med den biten. Som jag skrev i första inlägget så hänger allt på fast jobb. Får jag det så finns det planer för turbo. Precis hjälpt en kompis med sin civic vti och det är snart uppstart av den så kommer säkert bli sugen på en snurra jag också!
Vingen har jag ingen bild på, fick den till bilen av polaren. Den är ungefär lika hög som vingen jag hade på bmwn så ingen stor alu sak!
Satt och dreglade på den bilden igår den är riktigt clean och snygg! Hur mycket hk plockar man med kompressor? Din bil är riktig snygg och det är väl det enda jag saknar på den