3367
Sök

Stöld

Avstängd
24 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
....
Senast redigerat av martinlind (24 november 2007)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
23 november 2007
Kan du kanske skriva lite mera specifikt om vilken bil det är? Du har ju några stycken och det har ju han/hon också. Svårt att veta vilken det är...

I do it my way

Muttley
23 november 2007
Om du nu vill ha bort hans bilder så kan du väl faktiskt göra så att du anmäler bilderna istället för att provocera in folk och smutskasta?

sen så är du väldigt kass på denna rubriken dessutom.
du var 51 år ? då kan man läsa faktiskt.

finns regler.

741 Inlägg
23 november 2007
Vad gör det dig om han tagit dina bilder på din gammla bil som du inte ens har kvar?

Jag har kvar bilden som mina förra ägare tog på min nuvarande bil, jag tror inte han bryr sig så mycket..
Senast redigerat av Joo (23 november 2007)

"Ijenkligen"
786 Inlägg
23 november 2007
martinlind skrev:
Hejsan.

Om alla skulle kunna ta tid och kolla in Nitro's bilder här på garaget och sen kollar ni in mina bilder och jämför.

Nitro har stulit mina bilder från en gammal bil som jag hade ute på blocket.

Skriv gärna ett pm till honom och säg till honom att han är en falsk människa.
Jag blir väldigt arg över sånt här.

Tack för mig!

först startar du en hata volvo-tråd och sen ber du om hjälp? roll

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

741 Inlägg
23 november 2007
Jag kan förstå varför Martinlind inte blev så omtyckt i den andra tråden.

192 Inlägg
23 november 2007
opeltiffi skrev:
martinlind skrev:
Hejsan.

Om alla skulle kunna ta tid och kolla in Nitro's bilder här på garaget och sen kollar ni in mina bilder och jämför.

Nitro har stulit mina bilder från en gammal bil som jag hade ute på blocket.

Skriv gärna ett pm till honom och säg till honom att han är en falsk människa.
Jag blir väldigt arg över sånt här.

Tack för mig!

först startar du en hata volvo-tråd och sen ber du om hjälp? roll

haha,,, ja försöka går ju,,,, lol

//// Tommie

881 Inlägg
23 november 2007
Måste säga Martin att du har s*tans många dyra bilar...

8 883 Inlägg
23 november 2007
Joo skrev:
Vad gör det dig om han tagit dina bilder på din gammla bil som du inte ens har kvar?

Jag har kvar bilden som mina förra ägare tog på min nuvarande bil, jag tror inte han bryr sig så mycket..

Bilderna är ju skyddade av upphovsrätten, så utan lov av ägaren så är det stöld!
Reglerna om det verkar det flesta inklusive admins skita fullständigt i.

Fotograf på tierpidag.se

36 Inlägg
23 november 2007
Snälla Mr martin.. kan du bara hålla truten istället..du framställs inte direkt som en vettig 51 åring utan som en liten fjortis som inte har ngt annat o visa upp än sin snopp som inte är så mycket störra pga dina bilar som du kanske redan märkt i andra trådar.. sluta trackasera andra
Senast redigerat av Doni (23 november 2007)

657 Inlägg
23 november 2007
martinlind skrev:
Jo, men om du ser ett stort orange hus i bakgrunden så ser du. Mercedes Benz S430 Brabus är min bil.

är det din bil då? kan ju lika gärna vara du som är boven i dramat..
skulle inte du kunna ta en bild på en av dina bilar, med en lapp med ditt namn skrivet på, som du lägger på tex huven? skulle va kul, känns inte som att de är dina bilar.. men va vet jag
är det dina bilar så borde det ju inte vara några problem..

skål

4 554 Inlägg
23 november 2007
jaja varför står din ferarri 430 hos en bilhandlare i arlöv isåfall?

http://www.autoropa.se/webgate/_cars/_c … isable=yes

Administratör
11 909 Inlägg
23 november 2007
richardoo290 skrev:
och för de andra.. varför vill du göra folk sura?
både du o ja vet att du pysslar me detta just nu enbart för att du vill reta upp folk inte sant?
gå o lägg dig asså...  kolla reg nr på dina bilar me, verkar vara som att de inte är dina.. eller hur? lol

om de nu skulle vara så att de e din gammle bil.. mot all förmodan lol
så varför bryr du dig..? du äger inte skiten längre..  kanske hans?  fan vet du?

nörd........

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

Det gäller er andra också!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
richardoo290 skrev:
loudness skrev:
jaja varför står din ferarri 430 hos en bilhandlare i arlöv isåfall?

för han va där o titta på den och tog kort.. men kunde inte köpa den..
men enligt han är det hans eftersom han drömmer om den tongue

Kan du sluta med dina personangrepp och påhopp utan att veta någon fakta?
Du kommer med antaganden utan att veta någon fakta och skriver saker bara för att smutskasta andra.

Jag tycker detta var en helt okej tråd (bara för att volvo-tråden inte var det så behöver alla hans inlägg och trådar inte vara idiotiska).

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Teddan
2 495 Inlägg
23 november 2007
om trådskaparen äger dessa bilar så har han fina bilar och jag har nog röstat på dom flesta av dom.
skit fina bilar å varför skulle han inte kunna äga dom? är det så otroligt att folk kan tjäna ihop lite pengar att köpa bilar för ?

sen kan det ju vara så att bilarna inte är hans och då är det ju hans problem , bilarna är lika fina ändå

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

4 554 Inlägg
23 november 2007
r-ted skrev:
om trådskaparen äger dessa bilar så har han fina bilar och jag har nog röstat på dom flesta av dom.
skit fina bilar å varför skulle han inte kunna äga dom? är det så otroligt att folk kan tjäna ihop lite pengar att köpa bilar för ?

sen kan det ju vara så att bilarna inte är hans och då är det ju hans problem , bilarna är lika fina ändå

han kanske äger någon men hur går det ihop att ena bilen står i en hall hos en bilhandlare?
då blir man lite skeptisk till resten med

Teddan
2 495 Inlägg
23 november 2007
loudness skrev:
r-ted skrev:

han kanske äger någon men hur går det ihop att ena bilen står i en hall hos en bilhandlare?
då blir man lite skeptisk till resten med

jag har oxå bilar som är mina hos bilhandlare , du vet försäljnings uppdrag.

mercan har stått hos en bilhandlare i 3månader nu, M3an har stått hos en handlare ett tag oxå men nu har jag hämtat hem den , min gamla cab stog oxå där .

Jag ser itne problemet med att man säljer sin bil via bil handlare?

4 554 Inlägg
23 november 2007
men då ska väl inte bilen stå reggad hos bilhandlaren ? vet inte alls hur de fungerar

Teddan
2 495 Inlägg
23 november 2007
loudness skrev:
men då ska väl inte bilen stå reggad hos bilhandlaren ? vet inte alls hur de fungerar

Du menar att bilfirman äger bilen på pappret ???
så kan det mycket möjligt vara, då dom behöver äga bilen för att kunna sälja den med finans.
Men oftast sköts ägarbytet när det kommer en kund som vill ha bilen , då mellan landar bilen på bilhandlaren i 5min sen kan den belånas och kunden kan få sin bil

men visst han kan ljuga om sina bilar oxå , finns inga garantier.

4 554 Inlägg
23 november 2007
stod iaf reggad hos bilhandlare och för att ha sin bil här så ska den väl va reggad på sig..

Sök