kommer nog ut bara jag får igång bilen, råka ha på ehm, en grej över natten i bilen så batteriet är sopslut
Sen att min generatorrem är värdelös gör ju inte saken bättre, att den knappt laddar när bilen väl är igång och det är blött ute.. Ska få tummen ur ooch montera den nån dag.
Flygande? Vad kollade dom? Trodde knappt såna utfördes förutom på rena raceåk som är ute på vägarna.
Flygande? Vad kollade dom? Trodde knappt såna utfördes förutom på rena raceåk som är ute på vägarna.
Yes flygande. Dem stod vid fickan vid södra infarten och vinkade friskt in bilar. Nah dem kollade enbart lampor och däck, och sedan fick jag ju givetvis blåsa lite och visa körkortet.
Skön konversation utspelade sig dock precis innan jag fick åka.
Polis 1: - Har vi något på denna bil eller ? Polis 2: - Nääh den är så ny så jag hade blivit förvånad annars. Polis 1: Okej, du kan åka. Trevlig kväll.
Yes flygande. Dem stod vid fickan vid södra infarten och vinkade friskt in bilar. Nah dem kollade enbart lampor och däck, och sedan fick jag ju givetvis blåsa lite och visa körkortet.
Skön konversation utspelade sig dock precis innan jag fick åka.
Polis 1: - Har vi något på denna bil eller ? Polis 2: - Nääh den är så ny så jag hade blivit förvånad annars. Polis 1: Okej, du kan åka. Trevlig kväll.
Aldrig varit med om, jaja tur att dom kollar att folk har någorlunda vettiga däck iallafall.. Fan jag som inte har parkeringslysen, har köpt nya lampor men inte monterat ännu.. Kanske man skulle göra då!
Jahaa, det var ju lite bättre med nytt. Jag fick häromdan sladd helt oprovocerat mitt i stan när jag hade möte, höll ju på att ta mötande bil med returen. Så bra grepp har jag.