tttusen tack för era synpunkter.. verkar som förslag 2 dominerar... blir nog en blandnig av ettan o tvåan.. men en kant fast liite mintdre än på bilden.. ja roligt aTT höra era synpunkter! tackar! mvh/ Englund
Hur går det för dej då!? vart det nått gjort nu i helgen??
ja visst. åkte in o klippte till all plåt, sen skulle vi boclka den, ja då var ju bockmaskinen paj, prismat såg ju ut som nån ostbåge så bockningen blev kass! så nu får plåtslagarn här i stan bocka istället *suck*
fy faan va surt mats, hur går det annars för dej ?
visst är det surt men va faan.. det får man räkna med! Ska hämta ut nya plåtar från jobbet nu och lämna till plåtslagarn.. få se när han har tid.. svetsat blir det nästa vecka :S Jag har köpt mig en ny kompressor igår och lite luftverktyg.. den gamla kompressorn har ju lagt av. Hur går det själv?
Jaa.. eftersom bussningarna ska bytas i bakvagnen till Powerflex så har jag förberett lite och demonterat axeln, tänkte blästra den och måla med hammarlack eller nått på alla axlar.. bakaxeln
Jaa.. eftersom bussningarna ska bytas i bakvagnen till Powerflex så har jag förberett lite och demonterat axeln, tänkte blästra den och måla med hammarlack eller nått på alla axlar.. http://www.garaget.org/gallery/archive/905/260464_rglgbw.jpg bakaxeln
Tog med mig lite hemjobb att sysselsätta mig med på jobbet i natt.. jag har ju skruvat ner bakvagnen, så nu ska den blästras och lackas svart... så detta är fästet som axeln sitter i.. blev lite bättre, nu bara lackningen kvar på denne så är den som ny! fäste bakaxel