Tog med mig lite hemjobb att sysselsätta mig med på jobbet i natt.. jag har ju skruvat ner bakvagnen, så nu ska den blästras och lackas svart... så detta är fästet som axeln sitter i.. blev lite bättre, nu bara lackningen kvar på denne så är den som ny! fäste bakaxel
Ser riktigt bra ut mats, hur går det med breddningen?
mvh Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
detta ser bra ut ser att det går mer framåt för dej än för mej iaf hehe härligt att se mats bra gjort, vart lite avis på dej att du har tillgång till bläster heheh ha de gott mvh jimmy
Ser riktigt bra ut, Hur är det med passform? Måste du böja till dem eller är det bara att borra hål och smacka dit dem
mvh Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Ser riktigt bra ut, Hur är det med passform? Måste du böja till dem eller är det bara att borra hål och smacka dit dem
mvh Victor
Jo jag måste skära ut lite i framkant o bakkant, för att få det infällt, men sen är det att borra hål o sätta upp Roligt me helt egna kjolar, har ritat dom som jag vill ha dom o min jobbarkompis har kört svetsen