_Wallis_ skrev:
Blir fan schokad när jag läser om alla
idioter här som sitter och kastar ur sig det ena och det andra om droger och försöker låta tuffa, Hur fan kan man sitta å säga att Alchål är sämmre, Visst är det inte bra det är inte det jag menar. Men att komma med en massa inlärda dåliga jäkla bortförklarningar, Som att det är Smärtstillande och prestations höjande?
Är det inte bättre att träna mer isådana fall, Och härda sin smärtgränns på naturlig väg?
Ni är ju fan helt tomma i skallen, Det märks tydligt när en Pundare skriver.
En som sa att Kokain och Heroin är ochså trevliga droger. Men det krävs en man för att kunna hantera det?
En riktig man är såpas klar i huvudet att han inte rör droger! bara en liten upplysning.
En riktig man behöver inte heller ta några droger..
Stora bokstäver, balla fraser, många utropstecken, Ja ni har era sätt att försöka få er att se bra ut. Men förhoppningsvis så vaknar ni upp en dag innan det är försent och tar tag i livet!
För med eran inställning så kommer man inte så långt.
Jag har stor erfarenhet av droger och pundare här jag bor. Jag skulle aldrig sjunka så lågt att jag rör skiten själv. Men jag har en kompis som jag personligen har räddat livet på två gånger för att han tagigt gobbe, Jävlar va ballt dö, Det är nog han som inte kan hantera Gobbe, han är nog ingen man eller vad säger ni? Smarthuvuden!