det enda jag vet om dessa basar är att de ligger på 1600w max och 800wrms. hur stort steg behöver jag? räcker det med ett inbyggnads steg på 480watt/bas tro? (bara så ja klarar driva dem)
det är den modellen med dubbel motor konstruktionen. är dem bra eller? någon som vet vad dem har i t.ex Qts? länka informationen isf?
ska troligen köpa 2st sådana nu så vill gärna ha svar
Om du gör en basreflexlåda på 50 liter netto per bas, inte bas och rör inräknat alltså, så kan du sätta 3 st 3" rör som är 44cm långa och dämpmatta på väggarna. Sluten ska också gå bra, 35-40 liter netto per bas med mycket dämpull.
Senast redigerat av Drönirettab (30 november 2007)
det är inte den ja ska köpa det är den som är lite större, 1600 watt men den ser nästan lika dan ut. jag får med en låda men kommer inte använda den (annars perfect låda snygg med bandpass) men ja har 2st 70liters lådor här med 4tums basreflex. hoppas de kommer låta bra!
det är inte den ja ska köpa det är den som är lite större, 1600 watt men den ser nästan lika dan ut. jag får med en låda men kommer inte använda den (annars perfect låda snygg med bandpass) men ja har 2st 70liters lådor här med 4tums basreflex. hoppas de kommer låta bra!
min ligger på 1600watt och 800wrms ! så det är nog samma
haha sa inte till dig den e fan nice me like! men hur många liter är din låda på?
haha sa inte till dig den e fan nice me like! men hur många liter är din låda på?
oki min låda är på 43,2 liter men ska byggas om pga att jag ska vända så jag har magneten utåt och sen så kommer där förhoppningsvis en sån bas till
det är inte den ja ska köpa det är den som är lite större, 1600 watt men den ser nästan lika dan ut. !
Men den större heter ju ZR15V2, inte ZR12V2.
Eller finns det andra versioner av de basarna kanske?
ja, denna jag o vw tänker på (tror) jag är lite äldre, och är nästan lika dan, ser på magneten o ramen att de inte är samma, samt att den är lite kraftigare än ZR-v2.
köpte "liknade" basar på danmobility, 1000w max, 500w rms, var tänkt från start att ha temporärt egentligen men det blev ett sjukt tryck och så troligen behålls de, dock "fördelen" är att kostnaden för dem var hälften ungefär av vad mds kostar.
och jag har magneterna utåt så det ser lite nice ut ..
köpte "liknade" basar på danmobility, 1000w max, 500w rms, var tänkt från start att ha temporärt egentligen men det blev ett sjukt tryck och så troligen behålls de, dock "fördelen" är att kostnaden för dem var hälften ungefär av vad mds kostar.