3636
Sök

_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
#21
hehe okej, tack tack smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
#22
idag har jag grejjat lite, har mätt ut och kapat bort slutdämparen för att få dit jappsen, även kapat upp lite större hål i kofångaren så att jappsen passar i kofångaren, men jag hann inte få dit jappsen idag eftersom jag saknade grejjer att bygga upphägning och sånt av men det har jag fixat nu så imorgon åker jappsen på iaf.. sen tänkte jag koppla in en dunka dunka låda också... lånade en JBL GTI 12" av xorox_88 i brist på egen bas men det kommer det med smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#23
kom på en sak.. sitter och funderar på om man ska rally stuka skiten?? vad tror ni om det?? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
14 december 2007
#24
_Glenne_ skrev:
kom på en sak.. sitter och funderar på om man ska rally stuka skiten?? vad tror ni om det?? smile
gört big_smile

de håller ja på med på scorpion roll

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#25
jao kanske det... isf blire lite enklare som rally stänkskydd, vita fälgar, 5st X-ljus, cossie vinge och lite sånt smile




haha okej big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
14 december 2007
#26
_Glenne_ skrev:
jao kanske det... isf blire lite enklare som rally stänkskydd, vita fälgar, 5st X-ljus, cossie vinge och lite sånt smile




haha okej big_smile
gö de,de skulle bli najs de smile ,stänkskydd ska jag greja till min ja med tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#27
bmx skrev:
_Glenne_ skrev:
jao kanske det... isf blire lite enklare som rally stänkskydd, vita fälgar, 5st X-ljus, cossie vinge och lite sånt smile




haha okej big_smile
gö de,de skulle bli najs de smile ,stänkskydd ska jag greja till min ja med tongue
hehe jao funderar på det... funderar även på att skaffa cossie front eller RS kjolpaket också så den blir lite "fetare" trots att den ska rally stukas smile

hehe okej... vet du nån sida som har billiga stänkskýdd?? realcar har ju men 500kr för ett par plast bitar känns lite overkill enligt mig smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
14 december 2007
#28
_Glenne_ skrev:
bmx skrev:
_Glenne_ skrev:
jao kanske det... isf blire lite enklare som rally stänkskydd, vita fälgar, 5st X-ljus, cossie vinge och lite sånt smile




haha okej big_smile
gö de,de skulle bli najs de smile ,stänkskydd ska jag greja till min ja med tongue
hehe jao funderar på det... funderar även på att skaffa cossie front eller RS kjolpaket också så den blir lite "fetare" trots att den ska rally stukas smile

hehe okej... vet du nån sida som har billiga stänkskýdd?? realcar har ju men 500kr för ett par plast bitar känns lite overkill enligt mig smile
okej,najs synd bara att RS paketet är ganska så dyrt hmm annars hadde ja grejat de till min med smile

näe tyvärr,men ja funderade på och ta bilmattor roll och skära till och lacka,de KAN gå tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#29
bmx skrev:
_Glenne_ skrev:
bmx skrev:

gö de,de skulle bli najs de smile ,stänkskydd ska jag greja till min ja med tongue
hehe jao funderar på det... funderar även på att skaffa cossie front eller RS kjolpaket också så den blir lite "fetare" trots att den ska rally stukas smile

hehe okej... vet du nån sida som har billiga stänkskýdd?? realcar har ju men 500kr för ett par plast bitar känns lite overkill enligt mig smile
okej,najs synd bara att RS paketet är ganska så dyrt hmm annars hadde ja grejat de till min med smile

näe tyvärr,men ja funderade på och ta bilmattor roll och skära till och lacka,de KAN gå tongue
joo synd det, och sällsynt med... men har hört ryktena om att det finns en snubbe här i byn som har ett RS paket liggandes och han ska sälja bilen, så tänkte höra med han om det är sant att han har ett liggandes och ifall det är till salu smile


hehe okej, jao vem vet, det kanske funkar, men jag vill nog ha riktiga jag tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
14 december 2007
#30
mmm,jasså okej härligt då smile ,RS kjolarna passar volvo 740 oxå ju tongue

haha okej,men ja ska iaf testa det,få se hur de blir tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#31
bmx skrev:
mmm,jasså okej härligt då smile ,RS kjolarna passar volvo 740 oxå ju tongue

haha okej,men ja ska iaf testa det,få se hur de blir tongue
hehe joo, hoppas det är sant isf.. för isf så kommer han inte vilja ha mkt för det om jag känner han rätt smile.. men det kanske bara är rykten med, men man kan ju hoppas smile.. haha jasså?



hehe joo testa går ju alltid.... jag har varit inne ett tag på att gjort stänkisar utav polerad plåt/alu också, kaske man ska prova det, men då blir det lite jobbigt om dom skulle råka gå i backen iofs tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
14 december 2007
#32
_Glenne_ skrev:
bmx skrev:
mmm,jasså okej härligt då smile ,RS kjolarna passar volvo 740 oxå ju tongue

haha okej,men ja ska iaf testa det,få se hur de blir tongue
hehe joo, hoppas det är sant isf.. för isf så kommer han inte vilja ha mkt för det om jag känner han rätt smile.. men det kanske bara är rykten med, men man kan ju hoppas smile.. haha jasså?



hehe joo testa går ju alltid.... jag har varit inne ett tag på att gjort stänkisar utav polerad plåt/alu också, kaske man ska prova det, men då blir det lite jobbigt om dom skulle råka gå i backen iofs tongue
aaa smile tror nog inte ja heller,eller ja de beror på om de är nån gubbe tongue ,kan de oxå vara men du får höra omkring dej lite smile

aa de kan man ju ochså göra,men som sagt som du skrev,om man går i backen så måste man tyå göra nya om man nu inte böjer tillbaks dom tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#33
bmx skrev:
_Glenne_ skrev:
bmx skrev:
mmm,jasså okej härligt då smile ,RS kjolarna passar volvo 740 oxå ju tongue

haha okej,men ja ska iaf testa det,få se hur de blir tongue
hehe joo, hoppas det är sant isf.. för isf så kommer han inte vilja ha mkt för det om jag känner han rätt smile.. men det kanske bara är rykten med, men man kan ju hoppas smile.. haha jasså?



hehe joo testa går ju alltid.... jag har varit inne ett tag på att gjort stänkisar utav polerad plåt/alu också, kaske man ska prova det, men då blir det lite jobbigt om dom skulle råka gå i backen iofs tongue
aaa smile tror nog inte ja heller,eller ja de beror på om de är nån gubbe tongue ,kan de oxå vara men du får höra omkring dej lite smile

aa de kan man ju ochså göra,men som sagt som du skrev,om man går i backen så måste man tyå göra nya om man nu inte böjer tillbaks dom tongue
hehe jopp smile


hehe joo det är ju så, därför jag funderar på att köpa riktiga istället smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#34
jahapp då kom man precis in från kylan då, lite har man fått gjort idag iaf smile... har fått dit jappsen och kopplat in en tillfällig popplåda smile



lite bilder på jappsen på plats då smile
http://i12.tinypic.com/6yb4tv5.jpg
http://i16.tinypic.com/8axt6pf.jpg

och en tråkig bonus bild lol
http://i16.tinypic.com/89r9v61.jpg


jaa har ju inte gjort så mkt mer idag... men jag tycker det vart bra med jappsen, eller? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 december 2007
#35
Ja det vart sportigt. smile Låter bra med kan jag tänka mig smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#36
tackar smile... nja det låter inte så mkt mer än orginal men det blir ett härliga ljud om jag säger så smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

217 Inlägg
14 december 2007
#37
Det blev snyggt med japsdämparen


Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#38
tackar tackar smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Varningar. 36
1 200 Inlägg
14 december 2007
#39
Hade ju japs på min vita det lät bra mycket ballare. Och mer också fast inte för mycket, alldeles lagom big_smile Sierra är grejer det smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
#40
hehe joo dohc:en brukar låta skapligt mkt endå utan bakre dämparen eller om man byter ut den... men sexorna tycker inte jag låter så mkt mer om man byter ut sista dämparen smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!


Sök