idag har jag grejjat lite, har mätt ut och kapat bort slutdämparen för att få dit jappsen, även kapat upp lite större hål i kofångaren så att jappsen passar i kofångaren, men jag hann inte få dit jappsen idag eftersom jag saknade grejjer att bygga upphägning och sånt av men det har jag fixat nu så imorgon åker jappsen på iaf.. sen tänkte jag koppla in en dunka dunka låda också... lånade en JBL GTI 12" av xorox_88 i brist på egen bas men det kommer det med
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
gö de,de skulle bli najs de ,stänkskydd ska jag greja till min ja med
hehe jao funderar på det... funderar även på att skaffa cossie front eller RS kjolpaket också så den blir lite "fetare" trots att den ska rally stukas
hehe okej... vet du nån sida som har billiga stänkskýdd?? realcar har ju men 500kr för ett par plast bitar känns lite overkill enligt mig
okej,najs synd bara att RS paketet är ganska så dyrt annars hadde ja grejat de till min med
näe tyvärr,men ja funderade på och ta bilmattor och skära till och lacka,de KAN gå
joo synd det, och sällsynt med... men har hört ryktena om att det finns en snubbe här i byn som har ett RS paket liggandes och han ska sälja bilen, så tänkte höra med han om det är sant att han har ett liggandes och ifall det är till salu
hehe okej, jao vem vet, det kanske funkar, men jag vill nog ha riktiga jag
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
mmm,jasså okej härligt då ,RS kjolarna passar volvo 740 oxå ju
haha okej,men ja ska iaf testa det,få se hur de blir
hehe joo, hoppas det är sant isf.. för isf så kommer han inte vilja ha mkt för det om jag känner han rätt .. men det kanske bara är rykten med, men man kan ju hoppas .. haha jasså?
hehe joo testa går ju alltid.... jag har varit inne ett tag på att gjort stänkisar utav polerad plåt/alu också, kaske man ska prova det, men då blir det lite jobbigt om dom skulle råka gå i backen iofs
hehe joo, hoppas det är sant isf.. för isf så kommer han inte vilja ha mkt för det om jag känner han rätt .. men det kanske bara är rykten med, men man kan ju hoppas .. haha jasså?
hehe joo testa går ju alltid.... jag har varit inne ett tag på att gjort stänkisar utav polerad plåt/alu också, kaske man ska prova det, men då blir det lite jobbigt om dom skulle råka gå i backen iofs
aaa tror nog inte ja heller,eller ja de beror på om de är nån gubbe ,kan de oxå vara men du får höra omkring dej lite
aa de kan man ju ochså göra,men som sagt som du skrev,om man går i backen så måste man tyå göra nya om man nu inte böjer tillbaks dom
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
aaa tror nog inte ja heller,eller ja de beror på om de är nån gubbe ,kan de oxå vara men du får höra omkring dej lite
aa de kan man ju ochså göra,men som sagt som du skrev,om man går i backen så måste man tyå göra nya om man nu inte böjer tillbaks dom
hehe jopp
hehe joo det är ju så, därför jag funderar på att köpa riktiga istället
hehe joo dohc:en brukar låta skapligt mkt endå utan bakre dämparen eller om man byter ut den... men sexorna tycker inte jag låter så mkt mer om man byter ut sista dämparen