3067
Sök

Audi TT tjej bil eller kill bil??

238 Inlägg
11 december 2004
Vem är det som säger att en tjejbil måste vara liten??
För en del tjejer som själva äger och kör bil för nöjes skull och inte bara för att köra till ICA-butiken i hörnet, kanske Audi TT känns relativt menlös. Som magnet kanske den funkar på tjejer utan kunskap eller intresse eller så är det föraren som drar, inte bilen i sig. Bilar med det utseendet luktar pengar, den globala magneten...

A B E C E D E

1 639 Inlägg
17 december 2004
Hmm, klart det är en tjejbil, för de flesta killar vill väll ha en bil som inte har samma väghållning och chassisättning som en vanlig golf...
Sedan påminner ju interiören om något man köpt på Claes Ohlsson... hmm
Men man kan inte säga annat än att den är snygg att titta på...
Senast redigerat av mrcelica (17 december 2004)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Queen
1 Inlägg
20 december 2004
Att en bil e liten behöver inte betyda att d e en tjej bil... hehe många killar gillar trånga utrymmen!

Fast Joo fan att d e en tjej bil.. Jag själv blir irreterad när ja ser en kille köra en likadan som mig!

Always right!

GReddy exhuast performance
16 Inlägg
21 december 2004
Trådstartare
mm ni har nog rätt med att det är upp till en själv

41 Inlägg
21 december 2004
Jag har två polare med varsinna TT bilar, jag brukar reta dom lite för deras tjejbilar ibland...men då kallar dom min bil bara för gubb-bil och då blir jag ledsen.

GReddy exhuast performance
16 Inlägg
22 december 2004
Trådstartare
hehe bra motattack

41 Inlägg
22 december 2004
Jaja...men dom håller tyst när jag slår dom på banan...he hehe!

11 Inlägg
23 januari 2005
Klart det är en tjej bil..Lite för mesig för min stil

454 Inlägg
1 februari 2005
Jaha.. så har man precis lagt upp bilen här.. å så letar man runt lite.. kikar i forumet å va hittar man här..?
jo, samma fråga som alla forum har... alltid samma sak!!  sad

Visst jag kanske blir lite partisk då jag är tjej å äger en TT.. MEN jag tycker inte att man ska dela upp bilar på så sätt! Smaken är som baken! å alla har rätt till sin åsikt! D finns både tjejer å killar som gillar TT:n å d e inge fel med d öht! Smaken e som baken å tänk om alla hade lika? Va kul d hade varit om alla körde runt i BMW, Volvo eller va ni nu vill säga..? eller??  tycker bara att d e tråkigt att samma fråga dyker upp överallt! TT:n är en ball bil.. å d finns många andra bilar som är d oxå!

BTW tycker jag att man ska provköra en TT innan man säger nåt.. men obs detta (samt d ovan) är min åsikt..

tack för mig...

Webmaster
133 Inlägg
3 februari 2005
tjejbil!

Mvh. Tobbe

Notorisk Fartligist
1 Inlägg
17 februari 2005
Klart att det är en tjejbil. Den är ju rund som en rumpa smile
Håller just nu på att leta upp ett fint ex till min tjej.

1 639 Inlägg
19 februari 2005
Interiören kan omöjligt tilltala något annat än just kvinnor...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

55 Inlägg
11 mars 2005
guuuh va  tjejig jag känner mig när jag läser sånt här *fniss* wink
Senast redigerat av Linus-TT (11 mars 2005)

153 Inlägg
11 mars 2005
Runda former borde ju tilltala män....men precis som med Beetle är TTn en av de mest feminina bilarna på marknaden!! TT står förresten för Tjej-Traktor tongue

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest

19 Inlägg
11 mars 2005
Alla behöver ju inte tycka att audi tt är snygg, men angående de som skrevs om inredningen så är de ju bara skitsnack, speciellt när de kommer från någon som kör japanskt!!!
När man åker en japansk bil måste man ju titta ut hela tiden, för vilar man ögonen på inredningen så börjar man ju få tvångstankar o längtar efter en tyskbil!!!   smile

Murphy is the name of my best friend!

169 Inlägg
11 mars 2005
TT´n hamnar långt ner på min prioteringslista men är ändå ingen klockren tjejbil.

http://www.citroen.se/showImage.asp?id=22
Citroen Pluriel.. där har ni en bil för tjejer tonguetongue
Senast redigerat av Mange85 (11 mars 2005)

454 Inlägg
11 mars 2005
Mange85 skrev:
TT´n hamnar långt ner på min prioteringslista men är ändå ingen klockren tjejbil.

http://www.citroen.se/showImage.asp?id=22
Citroen Pluriel.. där har ni en bil för tjejer tonguetongue

*host harkel* ursäkta höll på att svälja min egen tunga... hoppas att du skojar..?! en Citroen kommer aldrig att ägas av mig iaf...

169 Inlägg
11 mars 2005
Klart jag inte skojar.. Den bilen riktar sig alldeles säkert för tjejer och damer och feminina killar som vill åka öppet. punkt

454 Inlägg
11 mars 2005
Mange85 skrev:
Klart jag inte skojar.. Den bilen riktar sig alldeles säkert för tjejer och damer och feminina killar som vill åka öppet. punkt

D e tur att alla har olika smak å åsikter.....

31 Inlägg
11 mars 2005
Vissa verkar vara mindre begåvade än andra bara.

Annars så tycker jag TT är rätt könslös passar lika bra till båda könen.

Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled

Sök