2873
Sök

Pissvinter...

Avstängd
82 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Fan vad man längtar till våren då man kan ta fram älskingsbilen och busköra lite...
Det är väl bara att hålla ut 4månader kvar lite drygt. Det går inte en timme typ utan att jag saknar min V8a mina solbrillor och kort kort kjolar i stora flockar:/

Håll ut!neutralneutral

1 297 Inlägg
14 december 2007
tvärt om! vart är snön så man kan ta sig ut i backen och åka! finns kort kort där också smile))

7 Inlägg
14 december 2007
Hehe håller dig RonJ  100%! Längtar så sjukt mkt till mars-april!
Senast redigerat av Lucke (14 december 2007)

7 100 Inlägg
14 december 2007
och ja vill ha snö,så man kan åka bräda,är så jävlans sugen på de nu sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
14 december 2007
ja vart e snön? vill använda brädan denna säsongen.. kunde inte förra sad komigen nu snön smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Fotograf
966 Inlägg
14 december 2007
Ni kan få ta all snö härifrån om ni vill.. jag vill dock inte ha det!! Hur mycket snö som helst här och ca -20grader.. huvva.. Längtar som faaaaaaaaan till våren! Fick ju knappt köra M3an sen jag köpte den 10-Sep..sad Får gå ut då och då och puttsa på den i garaget.. Guuu va härligt med sommarn.. Sol, VÄRME, snygga bilar som rullar på vägarna och lukten av bränt gummi.. mmmmmm kääärlek!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

1 741 Inlägg
14 december 2007
Nja.. Får inte bli sommar än.. Då hinner man ju inte bygga klart bilen. Om man nu inte vinner på lotto eller dyl. Så nån dm snö kan det få bli så att alla med skoter osv slutar klaga.

Men kan ju inte säga emot att jag längtar till sommaren. Bästa tiden på året! (Suckar och sneglar lite på hjälmen som ligger i sitt hörn)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

7 Inlägg
14 december 2007
MickeTuncer skrev:
Ni kan få ta all snö härifrån om ni vill.. jag vill dock inte ha det!! Hur mycket snö som helst här och ca -20grader.. huvva.. Längtar som faaaaaaaaan till våren! Fick ju knappt köra M3an sen jag köpte den 10-Sep..sad Får gå ut då och då och puttsa på den i garaget.. Guuu va härligt med sommarn.. Sol, VÄRME, snygga bilar som rullar på vägarna och lukten av bränt gummi.. mmmmmm kääärlek!

Du och jag verkar vara i samma sits...köpte min M coupe 7 Oktober...man hann ju knappt känna på den innan de var dags för avställning. Aja snart är det bara jan, feb, mars kvar! big_smile

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
14 december 2007
var ute ikväll o lekte me skåpet ikväll.. typ 1,5 mm snö! haha men de låg lite is under snön tongue Nä men nu får de allt bli vinter mad

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

191 Inlägg
14 december 2007
Lite snö tack tongue

Bärs!
3 456 Inlägg
14 december 2007
tecman skrev:
Får inte bli sommar än.. Då hinner man ju inte bygga klart bilen.

Helt sant! Ge oss lite snö nu ist, så man kan roa sej med bruksbilen åxå! smile

EDIT: faan, vore ju inte så dumt med sommar å sol ändå...
Senast redigerat av Aga_Diff (14 december 2007)

Garaget.org peakade 2008.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 december 2007
Snön ta och ge fan i att komma för min del, iaf minst en vecka till eftersom jag inte fått mina nya fälgar och (vinter)däck ännu big_smile

Föredrar definitivt sommar och sol framför vinter och kyla.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Smålänning
7 883 Inlägg
14 december 2007
Vart är snön sad Vill ju testa dom nya vintersulorna smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

1 703 Inlägg
14 december 2007
Är det vinter?
Ser ut som vilken sommardag som helst när man tittar ut. Grått och småregnigt.

4 554 Inlägg
14 december 2007
som föregående sa. vinter de e fan ingen vinter:P har inte ens sett snö än har knappt vart minusgrader heller.

892 Inlägg
14 december 2007
Hatar vinter! nuff said...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

1 142 Inlägg
14 december 2007
JA VILL HA SNÖ SÅ JA KAN SLÅ MITT REKORD....ja har fått 17st att ringa och klaga än så länge på att ja är ute och leker med bilen

1 297 Inlägg
14 december 2007
snoddas skrev:
JA VILL HA SNÖ SÅ JA KAN SLÅ MITT REKORD....ja har fått 17st att ringa och klaga än så länge på att ja är ute och leker med bilen

hmpf. Du lever för att störa andra? grow up :x

1 436 Inlägg
14 december 2007
Fösta vintern jag har en RWD (bmwn) och ingen snö!
Tur att man kan kasta upp lite ändå, men det sliter ju däck så förbannat!

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 december 2007
Håller med... Är så satans trist att man sitter för på mångas hästar för sitt eget bästa o sen börjar de pissregna, snöslask o sen kommer idiot patrullen med salt som bara havererar för allt o alla här nere i skåne.

Det enda riktigt bra med vintern är faktiskt att bilen inte kostar så mkt att försäkra då den är avställd + du slipper bensin notan på ca 2000 varje månad

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sök