gött o höra gubbar! va o hämtade en motor från en -97:a som skall smällas i! tanken e att bilen skall gå o köra tills tpc:s ban träff på rudskogen den 11 maj! så då kommer jag o köra med orginal snurra o lite annat gött bara för att få lufta den lite!! skall modda orginal wastegaten så det går o ladda lite mer me... får köra lite bonna trimm så den rör på sig!.. sätter i en ventil fjäder från volvo!
haha man tager va man haver så länge vettu! skall juh sälja den röda nu så då blir det lite roliga grejer på ingång! men den kommer la o röra på sig rätt bra till på rudis!
hämtade juh hem en motor i lördags e hel fin 2.0T men ny kam kjedja o komplett härva! bara o hinka i! skall förmodligen ta det till helgen som kommer pga av att jag e nere i malmö o jobbar häcken av mig! så då kommer det lite bilder o så!
jepp då e klockan 03.30 o man e nyss hemkommen ifrån garaget! har slitit häcken av mig nu! har fått på bromsar, sänk fjädrarna, drivaxlarna e grejade o renoverade, så imorgon händer det forhoppnigsvis...............motorn skall i!! kommer o slänga upp massa gottiga bilder imon på jobbet somvi skall utföra!