2656
Sök

Bilspelet

12 086 Inlägg
23 november 2005
Colin Mcray spelen är otroligt bra
Även Driver va kul tycker jag..

Givetvis senare NFS oxå.. någon som kört LA Rush?

Rekondare
289 Inlägg
25 november 2005
Fkoff skrev:
Colin Mcray spelen är otroligt bra
Även Driver va kul tycker jag..

Givetvis senare NFS oxå.. någon som kört LA Rush?

Av det som jag sett på reklamen på MTV så verkar det inge vidare sad

Men man kan ju inte heller döma de tav en tv-reklam smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
17 februari 2006
calibrafromfinland skrev:
Viklket bilspel tycker ni e bra!? själv diggar jag NEED FOR SPEED MOST WANTED..

Street legal racing e grymmt kul, där kan du i stort sett göra vad som helst med bilen, trimma, skruvva, sänka/höjja ja allt kan demontera bilen i molekyler och sen bygga nått riktigt rått.

Skitkul

1 417 Inlägg
18 februari 2006
ingen som gillar FORZA?! Så jävla skön känsla, tycker jag. Synd att man inte har det själv dock hmm
Men det är galet roligt.

8 156 Inlägg
18 februari 2006
Tycker att dom gamla NFS-spelen är bäst.
High Stakes, Hot Pursuit & Porsche 2000.
Landsvägskörning wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Majestas
1 319 Inlägg
9 september 2006
Forza motorsport är det absolut roligaste och mest underhållande spel jag någonsin har kört.
Min kompis fick upp ögonen för det när han fick demot tidigt 2005 någon gång. Sedan i Maj fixade han han hela spelet och ja, Det var klockrent! Jag menar, Byta motorer i bilar, Turbokonvertera Ferraris och styla bilar. Jag kommer ihåg första gången han visade mig det, han visade en Nissan 200sx med skyline r34 gt-r motor med ca 800 hk den spann hejdlöst på alla växlar.

Idag är Forza Motorsport en del av min dag.
jag och min kompis kan sitta i uppåt 4 timmar i rad och köra..

Hoppas ni någon gång kört eller kommer att köra forza, det får man absolut inte missa.

Team VeboTrim

Wankel
1 080 Inlägg
9 september 2006
dasonyistozon skrev:
Finns inget annat spel på marknaden som har en sådan flexibel spelmotor/fysikmotor så som Gran Turismo, den kan anpassa sig till flertalet bilar/stilar/etc så det är sannerligen i sig en bättre "simulator" i det avseendet än andra spel som enbart koncentrerar sig på en viss bil sort. Se bara till utbudet av över 700 bilar i Gran Turismo och alla har de en egen stil och uppförande.
Men det är klart att det finns flertalet olika åsikter, det kan upplevas som stelt av vissa, men som sagt, det är spelet för mig då jag vill ha realism.

Forza är oxå ett spel som försöker men eftersom de inkluderat skador i sitt/sina spel så tycker jag det förtar det hela lite, för att ränna in i räcken/vallar i 100 blås och fortfarande kunna fortsätta med sin bil med småa plåtskador, Juiced gör detsamma. Då klarar jag mig hellre utan skador än att det ska vara halttattigt genomfört.
Och så är det ju det gemensamma med Forza/Juiced/GTR etc... de är alla i princip PC spel/PC konverteringar och har känslan därefter efter att ha programmets av/för en PC.

det är en av anledningarna till att jag inte gillar gt4, bilarna är oförstörbara pansarvagnar..
och du får inte lite plåtskador av att köra in i ett räcke i 100km/h i forza, det blir ganska mycket värre än så

MDS Västerås

3 113 Inlägg
9 september 2006
Gran Turismo.. ye ye yee

Semper Fi

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
9 september 2006
jag tar faktiskt gran turismo 4 smile

Gas Glad!
251 Inlägg
1 april 2007
Turbomatte skrev:
calibrafromfinland skrev:
Viklket bilspel tycker ni e bra!? själv diggar jag NEED FOR SPEED MOST WANTED..

Street legal racing e grymmt kul, där kan du i stort sett göra vad som helst med bilen, trimma, skruvva, sänka/höjja ja allt kan demontera bilen i molekyler och sen bygga nått riktigt rått.

Skitkul

Är de någon som vet vart man kan få tag på Street legal spelet?
(Inte ladda ner!)
Senast redigerat av BlackGun (1 april 2007)

Full Gas Spar Tid.. (",)

1 213 Inlägg
1 april 2007
Själv är jag en stor fantast av Need 4 Speed 1. Gillar inte att köra sträckor runt runt, roligare med segment man kör istället.. Ett annat bra spel är Rally Trophy, där man rattar gamla rallybilar som mini, volvo amazon, saab v4, lancia, opel.

7 120 Inlägg
26 maj 2007
Köpte Forza Motorsport igår och det är jävligt kul, bästa jag spelat.
big_smile

1 396 Inlägg
26 maj 2007
Live For Speed

Finns ingen motsvarighet.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Chef
103 Inlägg
28 maj 2007
Forza Motorsport 2 helt underbart...........

Habere Unum Acceptabilis Dies!

Miklen
28 maj 2007
Live For Speed big_smile www.liveforspeed.net

48 Inlägg
28 maj 2007
skulle nog vilja säga att NFS Pro Speed verkar jävligt grymt! www.needforspeed.com <--Trailer

1 174 Inlägg
28 maj 2007
Vette fan asså det är nog nsf - carbon lr wm som är mina favvosar när jag va mindre va det iaf collin macray (stavning?)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
28 maj 2007
F199-02, med RH05-säsongen.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
28 maj 2007
Johlsson skrev:
Finns inget annat spel på marknaden som har en sådan flexibel spelmotor/fysikmotor så som Gran Turismo, den kan anpassa sig till flertalet ...

SG2 slår ju Gran Turismo med hästlängder! cool
Senast redigerat av pUs (28 maj 2007)

73 Inlägg
28 maj 2007
test drive unlimited säger jag bara... inte bästa känslan men detaljerat som f-n

Sök