Euro spec: gjord för den europeiska marknaden, 330 hk, större bromsar, kylare till bakaxeln, turbinerna i stål, bpu på denna ger runt 450 hk
UK spec: samma som euro spec fast högerstyrd
J spec: gjord för den japanska marknaden, 280 hk (mer i verkligheten), keramiska turbiner, bpu ger 400 hk, utr skiljer sig lite från övriga, mer vridmoment är i 330 hk modellen.
US spec: som euro spec dock utan kylare till bakaxeln, sitter extra sidomarkeringsljus.
BPU: detta är normalt för ett bpu, Fuel cut defenser, boostcontroller, boost cut defenser, eftermarknads avgas, öppet filter, IC ( ic:n byts oftast ut i samband med bpu då den inte håller för högre effekt samt att den klarar inte av att ge tillräckligt med kylning. på j-spec monterar man även en speed cut defenser, detta gör att spärren vid 180 km/h försvinner.
Detta är en bra sida för info om supror.
http://mkiv.supras.org.nz/index.htmAPU: Sammanfattning av stegen ovenför BPU
Finns hur mkt som helst hittar du inte det du söker så är det bara att googla